Snelle levering en goede service.

Fijne winkel ,zowel in de winkel als online!!

Goed.

Goed.

Zeer goede ervaring

Helemaal top

Mooi assortiment en snelle levering

Na mijn eerste bestelling volgde snel een tweede...Super mooie shirts.

Personeel

Oude personeel is weg erg jammer dames die er nu staan hebben meer oog voor hun zelf als voor de klanten zijn niet echt klant vriendelijk

Mooie kleding, snelle levering.

Ik wordt hier altijd goed geholpen en voorzien van goed advies.

Wordt altijd super vriendelijk geholpen bij the stone.

Prima hulp in de winkel en leuke sets gekocht

Wellicht dat the Stone.nl wil overwegen om hoektothelder.nl/joris-oosters-daretoask en de hartstichting te indersteunen?

Correct en goed uitgevoerd

Zie volgend antwoord !

Fantastisch geholpen bij het combineren van kleding !!

Super vriendelijk in Delft

Goed geholpen en altijd vriendelijk.

Goed geholpen

Ben heel tevreden maar me jasje moest besteld worden vrijdag gekocht maandag gebekt niks binnen donderdag weer gebelt was al binnen vanaf 25 mei geen mail gehadt Maar ben er super blij mee

Heel vriendelijk personeel en helpen waar het nodig ismaar blijven niet naast je staan. Super.

mooie kledingen bestel of in de winkel.l

Stone is super en koop of bestel en slaagt altijd. Ben vaste klant bij hun zowel in de zaak of online!!!

Zeer snelle levering en afhandeling bij retournering

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst! Top! De bestelling werd direct op de post gedaan. Tot maar liefst drie keer toe, snel achterelkaar. Zeer fijn voor mensen die aan huis gekluisterd zijn.

Servicegericht

Beleefd, meedenkend en enthousiast.

Prima service en Advies

Juiste manier geholpen waardoor ik me fijn voel in de kleding wie ik heb gekocht

Super lieve gezellige hulpzame vrouwen

Uitstekend geholpen

kledingstuk gepast in maat XL. Ik twijfelde of het niet te ruim zat. Verkoopster bood meteen aan maat L te bestellen om verschil te kunnen zien. Zo gedaan en laatste maat bleek toch beter te zitten.

Bestelling is correct afgehandeld

Snelle verzending! Ik zocht een paar oorbellen die uit het assortiment van My Jewellery waren, bij The Stone gevonden voor de originele prijs!! Goed verpakt en heel blij mee

Prima ervaring snel en correct.

Was de eerste bestelling ,prima ervaren ,ook fijn dat het door de brievenbus ging ,veel bedrijven doen het in een doos ,weer karton en plastiek.

Besteld via de winkel

Heel vriendelijk en behulpzaam