Heel prima!

Mooie artikelen en goede service! Heel tevreden. Vlug in huis...

Goede prijs

Altijd leuk om kleding inde uitverkoop te scoren

Prima geregeld

Fijne online webshop, goede service! Ophalen in winkel mogelijk, fijne optie.

Alles ging goed, van bestellen tot bezorgen

Snel geleverd in de winkel, geen verzendkosten, je kan het ter plekke passen en eventueel gelijk retourneren.

Goede kwaliteit

Mijn armband was makkelijk te bestellen en is met goede kwaliteit afgeleverd.

Eenvoudig te bestellen

Het is heel makkelijk om via de site te bestellen en gratis af te halen in het filiaal naar keuze.

Uitgebreide keuze - interessante solden - snelle afhandeling

Slecht

Moet ik lange wachten op..Ik weet het niet hoe er uit ziet maar de bestelling was niet goed uitgevoerd en ik moet lang wachten tot ik zelf ging vragen of het wel goed ging!

Prima, hier ga ik vaker wat kopen

Tevreden over het geleverde en over de ondersteuning per WhatsApp die ik even nodig heb.

Niet wat ik had verwacht helaas.

Ik had een enkelbandje besteld. Maar toen ik het binnen kreeg leek het wel een ketting. Ik dacht misschien dubbel om mijn enkel heen maar het past helemaal niet. Gelukkig was hij niet duur dus ik ga het verder ook niet terug sturen. Maar vind het wel jammer.

Goede service , vriendelijk.

Twee maten besteld heel snel ontvangen 1 maat retour gezonden geen verzendkosten en geld heel snel terug overgemaakt Heel erg tevreden

Netjes, correct

Netjes correct en rdelijk vlot

Een top firma om te schoppen!

Kwaliteit, fijne webshop, betrouwbaar en snel leveren!

Goed,makkelijk en goede prijs

Goede en snelle service

Tijdens mijn vakantie kwam ik er achter dat The Stone de polo's van PME Legend goedkoper had. Deze besteld en de bestelling laten afleveren in de winkel in Epe. Ik werd zelfs persoonlijk gebeld dat de bestelling klaar lag om opgehaald te worden. Top geregeld dus.

Snel geregeld !

Goeie deal, werd snel bezorgd bij de lokale The Stone !

Snelle service, veel keuze

De keuze is reuze bij The Stone! Fijne winkel en ook snelle levering via online shop.

Helemaal prima . Alles goed en snel ontvangen. Dik tevreden

Beste stone, Zal best goed zijn hoor, Mijn moeder komt bij jullie winkelen. ZIJ HEEFT NU HAAR EIGEN EMAILADRES zouden jullie die van mij eruit kunnen halen en die van m'n moeder erin kunnen zetten? Is zij op de hoogte van aanbiedingen en bestellingen en hoef ik de mails niet meer door te sturen. Alvast bedankt voor de moeite. MAIL [email protected]

Artikelen snel geleverd en ook retourzending snel verwerkt

Hulp van meisje in de winkel was leuk. Ik pakte spullen om te passen. En zij was er ook om te vragen hoe het stond. Ze wilde een andere maat halen maar die was er niet. Ze heeft toen online besteld voor me. Zag zelfs dat m’n kleding die wel paste afgeprijsd was. Na een paar dagen ging ik mijn andere spullen ophalen. Weer was dat meisje en weer super aardig, behulpzaam en lief.

Prima geregeld

Mooie heren jas gekocht, voldoet aan kwaliteit

Mooi dat ook aangeboden wordt om het in de winkel op te halen. Zo bespaar je de verzendkosten.

Altijd correcte service bij The Stone.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft