Leuke collectie en snelle service

The Stone heeft een leuke collectie. Levert snel en ook je retour wordt snel en goed afgehandeld. Top!

Prima service, heel bereidwillig personeel

Wilde iets ruilen en kreeg alle medewerking

Alles vlot verlopen, zowel de levering en de retour zending.

Goed geslaagd door goed advies

De tijd genomen om ons goed advies te geven. Priscilla weet heel goed wat er in de winkel hangt/ligt . Daardoor was het uitzoeken heel fijn.

Prima service. Online besteld, snel geleverd

Alles gaat zoals het hoort te gaan

Altijd goed

Fijne vriendelijke medewerkers, leuke kleding. Service is prima

Bestelling prima geleverd

Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd

Vriendelijk personeel.

Snel en zeer vriendelijke meiden met tijd voor een praatje.

Ze kijken altijd mee als je vraagt hoe het staat. Ze denken mee.

Vlotte kleding

De kleding is kwalitatief goed en past over het algemeen altijd Zeer snelle levering

Snel en netjes

Goed, snel geleverd, en netjes verpakt.

Fijne service alles ging erg snel alleen kleding was te groot.

Fijne webshop.

Klantvriendelijk en snel

Behulpzaam, meedenkend en snel

Prima website en snelle levering!

Laatste mode, makkelijke website en levering conform afspraak. Ben er erg blij mee!

Je kan rustig rondkijken, passen en er is altijd wel personeel aan wie je wat kan vragen!

Behulpzaam en klantvriendelijk

De klant is koning

Erg leuke kleding, ook in de winkel in Den bosch!

Weinig te melden, gewoon een leuke zaak

Werkt goed maar loopt soms vast.

De webshop is goed en mooi ingedeeld alleen als je op de icoontjes zoals je profiel of het winkelmandje klikt loopt de webshop heel vaak vasten kan je nergens meer op klikken

Had wel verwacht dat de broek direct verzonden zou worden, dit duurde een dag langer

kreeg niet direct een mail over de bestelling of verzending. Dat vond ik wel een beetje vreemd. Pas meer dan een dag later kreeg ik bericht dat het pakket was afgeleverd aan de bezorger

Goede service, maar niet van elk personeelslid

Je moet niet zeggen dat een shirt niet leverbaar is, terwijl het gewoon in de winkel ligt.

Behulpzaam

Winkel in Zoetermeer heeft voor mij besteld. Het bloesje in de winkel zat make-up vlek op en was niet meer voorradig. Heel behulpzaam personeel en bestelling snel geleverd

Ik heb het pakket niet ontvangen

Misschien komt het nog, maar pakket is (nog) niet geleverd.

Gewoon goed

Snelle afwikkeling van zaken