Goede info

Ik word altijd heel goed geholpen en zien al gelijk wat mijn smaak is

Joviaal

snelle en goede service

de bestelling kwam snel en goed binnen

Helemaal goed!

Helemaal goed!

Snel en duidelijk

Snel en duidelijke communicatie

Goede kwaliteit

Vlotte correcte levering

Goede prijs

Waardeloze klantenservice!!!

Als je een terechte klacht hebt is het probleem voor de consument helaas. Waardeloze constant pillende broek gekocht op 9 maart voor 80,00 2 x gedragen, ziet er niet uit. Zeker normaal daar om 80,00 in de prullenbak te flikkeren na 2 x dragen? Doet het personeel zelf ook zeker? Hoop dat dit geplaatst wordt, mij zien ze daar niet meer, stelletje oplichters.

Denim jumpsuit opgehaakd

Ik ben een vaste fan van The Stone. Deze keer had ik een spijker jumpsuit van Geisha online besteld. Hij bleek toen ik hem in mijn vaste winkel ophaalde, precies te passen. Helemaal blij mee!

Slechte controle

Sneaker besteld en 2 rechter schoenen ontvangen

Slechte tot geen communicatie

Je krijgt geen bevestigingsmail na de bestelling. Idem voor de levering

Snel

Mooie T-shirt goede kwaliteit

Had 2 broeken besteld in de actie periode. Intussen een andere broek gekocht. Zonder problemen werd alles verrekend en gecorrigeerd door medewerkers van filiaal Papendrecht. Echt top!

Mooie kleding . De maat die ik normaal besteld zijn bij jullie groter dus moet je kleiner bestellen . Ruim genoeg

Snel efficiënt

Het gewenste artikel was niet in de winkel voorradig . Artikel in de winkel besteld en afgerekend. Na 3 werkdagen op te halen op een moment dat het jou uitkomt. Kan fysiek gepast worden en indien nodig onmiddellijk geretourneerd waarna het in de winkel kan worden verkocht. Is een duurzame manier van bestellen omdat het maar een keer vervoerd hoeft te worden .

Duidelijk

Heel makkelijk om een artikel te bestellen.

Niks negatiefs ervaren

Product is zoekgeraakt in de post

The Stone is nog bezig om uit te zoeken waar het product is gebleven maar ligt niet in de winkel waar het product afgeleverd had moeten worden. Het is jammer, want ik had het juist naar de winkel laten komen zodat ik geen afleverproblemen zou hebben. Als het in een andere winkel zou liggen, zou ik verwachten dat ze daar een seintje geven.

Fijne winkel, behulpzaam en gezellig personeel!!

De dochter van mijn vriendin werkt bij de Stone dus we gaan nog wel eens langs. Er wordt moeite voor je gedaan en er hangt een fijne sfeer.. Verder leuke collectie (vooral voor de dames).

Niet goed

Mijn jas die ik besteld had kwam gekreukd binnen en hoewel ik niet de volle pond betaalde (evengoed nog 120 euro) dacht ik echt... wat een vodje. Wel keurig opgevouwen maar kreukels erin. En echt IEDERE knoop hing aan 1 draadje. Ik dacht ik ga niet voordat ik m aankan eerst de stomer eroverheen halen en alle knopen nog aannaaien. Vandaar teruggestuurd. Het zal voorderest een prima winkel zijn. Ik volg de mama van...op insta en die shopt daar altijd. Vandaar dat ik deze jas had besteld.

Superfijn winkelen

Lief personeel. Mooie spullen. Altijd prettig shoppen!!

Gied

Je wordt vriendelijk en goed geadviseerd

Snel

Snel ontvangen

Wij worden altijd heel goed en netjes geholpen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft