Kledingstuk moest uit andere filiaal komen, geen probleem. In de ochtend besteld in de middag al in de zaak.

Ik ben heel vriendelijk geholpen. Super leuke verkoopsters

Bijna alles wat ik nodig heb heeft The Stone.

Ik ben een man en ben niet zo van het winkelen en vind het prettig dat ik mijn favoriete kleding merk in één winkel (webshop) kan vinden. De winkel is voor mij op loopafstand dus laat het daar ook bezorgen. Vriendelijk personeel en meestal kijk ik nog even rond of ik iets gemist heb in de webshop.

super snelle levering

super snel geleverd en gelijk door vriendelijke winkel verkoopster gebeld.

Goed en snel geregeld

Heel goede service

Een kledingstuk in 2 maten besteld om te passen. 1 Daarvan retour gestuurd, ging heel makkelijk. Retourformulier + adreslabel zat erbij. Hoefde het retourpakket alleen maar af te geven bij een DHL servicepunt. Kreeg snel bevestiging daarvan en kreeg ook snel bericht dat ze het pakket ontvangen hadden en het bedrag werd snel teruggestort.

Prima geholpen . Ook met terugbrengen.

Zie bovenstaand

Hele goeie service

Snelle levering en altijd keurig ingepakt

Goede kleren

Ik hou van deze winkel.Soms kan mooie kleren voor goede prijs kwaliteit kopen.

Prima ervaring

Bestelling afgehaald en geruild in de winkel in Leiderdorp, prima service!

Matig

Had gevraagd te bezorgen in hillegom hebben ze bezorgt in lisse ik woon in hillegom

heel goede service

het personeel was heel bereidwillig om het mij naar de zin te maken en het is gelukt

Alles ok

Eerste bestelling gedaan ( shirt in twee maten) Was een snelle levering en retour/ betaling ook erg snel verwerkt

Helemaal prima!

Goed verzorgd.

Ik ben enorm enthousiast over het colbertje

De kleur roze van colbertje is fantastisch; stof voelt prima aan.

Zeer fijne winkel

Fantastische medewerker/ster die ons op een juiste manier heeft geholpen met de juiste keuze van onze vragen.

goede en snelle service

pakje snel in huis

Geen mail

Nog steeds geen mail ontvangen over mijn bestelling

Goede prijs kwaliteit verhouding

Leuke kleding, veel merken en betaalbaar

Al mijn favoriete merken bij de Stone en ook betaalbaar. Presentatie vd kleding online vind ik duidelijk. En in de winkel word je altijd vriendelijk en goed geholpen.

aanbiedingen op tijd aangeleverd.

Super personeel, duidelijk naar de klant toe.

Korting vergoeding

Maandag kocht ik een broek tegen de ‘normale’ prijs, vrijdag hingen deze broeken in het Sale rek met 50% korting! Kreeg het verschil terug in een tegoed bon, niet in geld. Dat is voor mij een reden om na besteding vd tegoedbon niet meer bij jullie te kopen.

Aangezien ik online heb besteld. Ik heb de blouse op advies van de verkoopster gepast toen ik de blouse ophaalde. De verkoopster adviseerde prima. Ben heel klantvriendelijk geholpen door de verkoopster.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft