Snel en nette service

Ik heb 2 rokken besteld van 2 verschillende merken en 2 shirts en uiteindelijk de rokken te groot en de shirts te klein … Heb alles opnieuw besteld en de goederen terug gebracht naar de winkel en gelijk geld teruggestort op de rekening. Kei goede service.

Mariëlle is een top verkoopster

Artikel werd snel bezorgd in de winkel waar ik het ophaalde en heb gepast. De broek zat meteen goed dus de omschrijving en maattabel op de site klopte. Personeel in de winkel (Nieuwerkerk ad IJssel)l was vriendelijk en gezellig.

Gewoon goed

Gewoon goed

Iets besteld niets ontvangen

Ik heb op 6 april een bestelling gedaan maar tot op heden nog niets ontvangen Het is nu 15 april en volgen dhl zou ik mijn pakketje op 9 april ontvangen Wel betaald en niets gekregen

Goed geholpen

Het artikel werd 2 x teruggestuurd vanwege de maat. Dit ging vlot en soepel

Overzichtelijke website

Een bestelling geplaatst waarbij ik goede contacten had over de levering.

Goed geholpen in de winkel. Artikel was niet op voorraad in mijn maat. Het werd besteld en binnen 3 dagen was het binnen. Prima!

Heel goed geholpen

Ik werd heel goed geholpen door verkoopster Esmee. Zij heeft met mij meegedacht en gaf aan dat het artikel, wat niet in mijn maat was, ook besteld kan worden. Dat heeft zij voor mij gedaan. Bij het ophalen van het artikel zag Esmee mij en zich zich mij nog herinneren. Zij vroeg mij of het artikel goed past en wenste mij er veel plezier mee. Dat is nog eens ouderwetse klantvriendelijkheid! Wat de andere verkoopsters trouwens in de Koperwiek ook hebben!

Oké maar kan beter

Ik had 2 super leuke broeken besteld voor een feestje en deze zouden optijd geleverd worden volgens de levertijd. Uiteindelijk kreeg ik op de dag van het feest een mail dat me bestelling nog verwerkt moest worden. 9 dagen levertijd gehad

Superfijn personeel

Heel fijn personeel. Voldoende kleding keuze

Wat weet ik weer goed geholpen in the Stone sterrenburg

Mijn riem was kapot gegaan. Dus ging ik langs bij mijn favoriete winkel in Dordrecht. De dame hielp me met de juiste maat te zoeken. En stelde voor om online nog even verder te kijken naar de mogelijkheden. Het systeem haperde een aantal keer maar ze bleef rustig en vriendelijk en bleef het net zolang proberen totdat het gelukt was.

Perfecte service!

Tshirts besteld welke helaas te klein waren. Pakket in de winkel teruggebracht en gevraagd voor een grotere maat. Deel in de winkel en rest opnieuw kunnen bestellen. Vanwege een gebruikte vouchercode was het ingewikkelder en kostte het de winkelmedewerker extra tijd om de retour te regelen. Met vriendelijkheid en met een glimlach. Dit is pas service!

Netjes geleverd

Snelle levering, klantvriendelijk

Mijn bestelling kwam later, maar was toch nog snel in huis. Mede dankzij the Stone, die mij goed en snel lieten weten. Top!

Prima geregeld.

Alles binnen in een paar dagen

Verschrikkelijk

Heb broek besteld. Krijg ik gedragen broek met verschillende pluisjes op de onderkant. Natuurlijk retourneren

uitstekend

Kwaliteit van het product en service is uitmuntend.

Broeken zijn netjes geleverd.

Goede service, leuke winkel!

Ik krijg een duidelijke bestelbevestiging en ook een bericht met duidelijke instructies over wanneer en hoe op te halen. In de winkel word ik goed en vriendelijk geholpen en loop stiekem direct een rondje: heerlijke winkel!

Slechte communicatie en geen hulp.

Voor een groot bekend evenement wat op vrijdag plaats zou vinden had ik dinsdag een bestelling geplaatst. Direct een mailtje gestuurd of het mogelijk is om het tijdig binnen te hebben. Helaas kreeg ik een standaard antwoord binnen dat het donderdag verzonden zou worden. Wat dus te laat zou zijn. Nogmaals gevraagd naar de mogelijkheden maar geen reactie op mijn tweede bericht. Uiteindelijk pas op maandag mijn bestelling in de kreukels ontvangen. Letterlijk in de verzendzak gepropt. Ik vind dit persoonlijk echt niet meer van deze tijd. Het lijkt mij dat kleding prima op te vouwen is en dat je geen 6 dagen hoeft te wachten op je bestelling.

Bestelling duurde langer

2 april mijn bestelling gedaan, echter de 8ste pas binnen ipv tussen 1-3 werkdagen....verder het personeel helemaal top ( vooral de meid die de leiding heeft, top advies)

Een fantastische winkel

Prachtige, veelvoudige en goed betaalde collectie. Vriendelijk personeel en een geweldige service.

Snel en goede levering

Super leuk jasje en een dag later in huis. Daar wordt je toch blij van

Lagosweg 19

2622 CZ Delft