Niet snel

Duidelijk website, eerste keer op deze site besteld. Broek was op voorraad maar deed 7 dagen voor het geleverd was. Beetje traag vond ik.

Mooie aanbieding ,fijn bedrijf.

Fijn bedrijf!

Late levering

Jammer dat het zolang duurde voordat het afgeleverd werd.

Perfect geholpen in Presikhaaf Centrum

Mijn bestelling die ze in de winkel gedaan hebben is prima geregeld echt service

Besteld in de winkel en al na een paar dagen keurig geleverd

Netjes verzorgd

2 x blouse besteld in 2 verschillende maten. Correcte communicatie en verzending. Retourzending 1 blouse ging moeiteloos en ook weer correcte informatie hierover en terugstorten bedrag.

Mooie winkel

En mooie winkel. Je wordt goed geholpen. Alleen staan stoms geen personeel "in de winkel" maar staan ze met z'n 3en achter de kassa te kletsen

Het pak wat ik had besteld was te groot retour gestuurd en had heel snel me geld weer op de rekening.

Uitstekend!

Communicatie via mail qua leveringstijd bij de vestiging mag wel wat beter!

Bestelling goed geregeld en zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel

Meiden in de winkel zijn super behulpzaam weet waarover ze praten en geven goed advies! Daarbij zijn ze super lief en durfen hun mening te geven. The stone in Elst Gelderland!! Enige jammere is dat niet alle kleding in de winkel is maar wel online.

Fijne winkel

Prettig om te winkelen bij de stone. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam

Pakket is nooit aangekomen

Pakket is niet aangekomen. Via de mail beperkte informatie over retour nemen van de bestelling en geen mogelijkheid om hem opnieuw te ontvangen

Afhandeling gaat correct

Personeel is zeer klantvriendelijk

De levertijd kwam overeen met wat de winkelmedewerkster had gezegd. Ideaal bij levering in de winkel dat je gelijk kunt passen.

Soms een vaak een Tien maar nu even een dikke onvoldoende

Ik heb vorige week insddag een broek besteld en die zou vrijdag of uiterlijk zaterdag binnen zijn. Krijg ik een mail op vrijdag dat hij overmorgen (zondag) er zou zijn???? Helaas hij is er vandaag nog niet. Dit ben ik niet van de Stone gewend en ik hoor dus ook niets meer maar wel 50 euro betaald. Verder met ik altijd netjes geholpen zowel in Schiedam en Vlaardingen. Ik hoop dat dit ook één maalig is. En hoop dat er snel een oplossing is.

Behulpzaam en vriendelijk

Als er niet het beschikbare maat is wordt er evt gelijk besteld deze is dan binnen een paar dagen

Prima, snel en correct

Zie hierboven, houden zo en graag tot een volgende bestelling

Duidelijke site Top sale aanbiedingen En snelle levering Een aanrader

Heel prettig

Prettige medewerkers

Goed geholpen alleen kleine vertraging met versturen!

Goed geholpen!

Eens maar nooit meer !

Ik dacht een leuk verjaardagskado bij jullie te hebben gevonden ( broek voor nijn nichtje ) Helaas sturen jullie mij een kapotte broek op (zeer slecht ) Zonder retourlabel ( nog slechter ) Uiteindelijk zinder kado, met nog steeds een broek waarvoor ik opzoek moet naar een printer om hem überhaupt terug te kunnen sturen ! Teleurstellend dit

Bestelling goed ontvangen

Naar mijn bestelling goed ontvangen te hebben met een probleempje snel en goed contact en een goede oplossing!

Prettig en snel

Goed verpakt. Snelle levering. Alleen jammer dat de verzendkosten berekend worden bij zo’n bedrag. Minimum bedrag zo beter zijn.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft