De top

Het gaat super. Houden zo

Niets op aan te merken

Matig

Het product kwam donderdag binnen. Echter de broekspijpen waren een beetje vies.

Fijn assortiment met leuke merken

Ik vind The Stone een fijne kledingwinkel. Ze hebben doorgaans een leuk assortiment, (uiteraard) aangepast aan het seizoen. Ik kom er graag!

Goede webshop en wordt altijd snel aangeleverd.

Ik bestel voortaan wel ergens anders..

Twee dagen geleden een klacht ingediend, over de staat waarin ik mijn pakket heb ontvangen. Tot op heden heb ik nog niks terug gehoord. De geplaatste bestelling heb ik ontvangen in een zeer gehavend pakket, waar DHL een halve rol tape om heeft moeten draaien. En nog stond de doos grotendeels open. De kleren die erin zat is waarschijnlijk zo uit het kledingrek in de winkel gepakt en in de doos gelegd, zonder een beschermende zak of folie. Waardoor de kleren nu stinken. Baal er flink van, ik had de kleren beter ergens anders kunnen bestellen.

Het duurt 1 week voordat ik mijn bestelde product in huis heb. Vind ik niet fijn. :-(

Top online winkel, maar retour nemen duurt erg lang

Flinke bestelling gedaan met meerdere maten, erge leuke dingen zaten er tussen, maar keuzes maken hierdoor wat dingen terug gestuurd.. Helaas duurt het lang totdat dit dan retour is genomen en ze dit berekenen.

Goed geholpen

Fijne winkel om online te shoppen

Fijne winkel om online te shoppen

Altijd vriendelijk en behulpzaam in Elst

Je wordt altijd vriendelijk aangesproken. Gaan voor je op zoek naar de juiste maat of bestellen deze en laten het van een ander filiaal komen. Mooie en uitgebreide collectie.

Ik heb m’n pakket nog steeds niet

Ik heb meer als een week al een trui besteld en is nog steeds niet binnen

Vriendelijk geholpen

Fijne ervaring alle aandacht en moeite wordt er genomen in de winkel

Snelle service bij het bestellen !

De leuke blouse die ik wilde kopen was te klein en zij keken snel waar nog een grotere maat was in een ander filiaal. Ik kreeg bericht dat ik in Berkel kon gaan passen in grotere maten. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig!

Snelle levering alleen bij klachten erg omslachtig

Bij een klacht over een broek duurt de oplossing erg lang. Er moeten steeds nieuwe foto's opgestuurd worden. De reden of logica hiervoor ontbreekt volledig. 3 weken later nog steeds geen passende oplossing.

Goeie service.

Leuke winkel.

Snel en juist

Prima service en via de winkel geleverd, zoals ik ook wilde.

Altijd goed, netjes, vriendelijk, ongedwongen, behulpzaam en ik voel me welkom.,

Goede service, aardige mensen

De door mij online bestelde broek bleek te groot. De medewerkster van The Stone Sassenheim heeft geregeld dat er een kleiner exemplaar naar haar filiaal kwam. Ik kon hem zonder gedoe omruilen. Ik ben heel tevreden.

Duidelijke foto's, fijne website.

Is goed

De bezorgtijd, kwam overeen, met wat gezegd was .

Heel netjes

Online kleding besteld. In de winkel gepast. Netjes geholpen. Heel blij mee!

Goede service, vriendelijk personeel

Alles is goed verlopen.

Omdat de bestelling goed is verlopen zal ik waarschijnlijk meer bestellingen in de toekomst plaatsen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft