fijn shopadres zowel online als in de winkel

heeft een zeer overzichtelijke site en in de winkel zijn ze allemaal even behulpzaam en aardig, dus fijn adres

...

Slechte communicatie

Bestelling liet lang op zich wachten .Product retour gestuurd 28 maart nog geen reactie gehad of t ontvangen en verwerkt is.

Alles was naar wens gegaan.

Correcte handelaar…

Niet al te best

Heb een bestelling in de sale gedaan. Er is echter door een medewerken van the stone het verkeerde etiket op geplakt waardoor het pakket is opgestuurd naar het retour adres van the stone. Als ik het opnieuw wil bestellen dan kost het me €23meer en krijg ik te horen dat ik dat later terug kan krijgen. Maar het geld van mijn bestelling daar moet ik nog twee weken op wachten. Niet echt de juiste service lijkt me

Snel

Snel en netjes in gepakt. Pasten allemaal. Spijkerbroek PME viel mooi. ( zelfde maat)

Product prima maar levering duurt (te) lang

In tegenstelling tot veel andere webwinkels duurt het verzending lang. In mijn geval duurde het 5-6 dagen terwijl het product (jas voor de verjaardag van mijn vrouw) wel voorradig was. Helaas kwam de jas daarom te laat. Product is wel goed verpakt en het bestelproces verliep prima.

Nette prijs, nette bezorging. Mag sneller

Mooie jas gekocht op zondagochtend. Deze werd in prima staat op woensdagmiddag bezorgd met DHL (niet mijn favoriet). Eigenlijk geen klachten, want op de website staat binnen 1-3 (werk) dagen, al is het best lang tegenwoordig. Wat wel beter kan is de eerste bevestiging na de bestelling en betaling. Volgens mij kreeg ik pas dinsdag weer een mail.

Leuke betaalbare kleding

Kwalitatieve betaalbare kleding. Goede pasvorm. Ik vind het een fijne webshop en fijn dat ik mijn bestelde producten gratis in de winkel kan afhalen.

Leuke artikelen

Zeer leuke items, mooie is dat ze de items lang op voorraad hebben. Vaak in andere winkels uitverkocht, de stone heeft het dan nog. Top!!

Super mooie jassen gekocht, top kwaliteit.

vriendelijk en erg behulpzaam

TOP!!!!!!!!!!

Uitstekend en warm contact in de winkel

Geweldig want ik werdt op de hoogte gehouden dat er iets mis was met het produkt dus dat ik geld t

Helemaal goed.

Zie boven

Toppie

Gewoon kei goed!!!

Online bestellen is simpel, overzichtelijk en fun als ik iets beste dat ik het bij de dichtsbijzijnde winkel van De Stone kan ophalen en eventueel kan retourneren. De fysieke winkel waarbij ook regelmatig kom, wordt ik goed en vriendelijk geholpen.

Makkelijk bestellen, duidelijke mail wanneer het in de winkel lag, en goed geholpen bij het ophalen

Snelle levering en goede levering

Mooie kwaliteit van kleding goede en snelle levering erg tevreden

Uitstekend geholpen

Bestelling gepast beetje twijfel goed advies. kijk thuis nogmaals met schoenen en blouse of zo Nog twijfel breng dan terug. Heel eerlijk. Thuis toch heel leuk en gehouden. Hou ik van eerlijk advies.

Makkelijk

Heb geen zin om te passen maar werd wel direct aangeboden. Prima service

Ruime keus

Ruime keus kleding en kleding maten.

Fijn behulpzaam personeel

Snelle levering netjes verpakt !

Lagosweg 19

2622 CZ Delft