Fijn behulpzaam personeel

Snelle levering netjes verpakt !

Sympathiek en service gericht

Mooi aanbod, leuke merken en goede prijs kwaliteit verhouding. Altijd vriendelijk en veel keuze.

Alles is snel en goed verlopen

Gewoon goed en vlot geholpen

Besteld via webshop, afgeleverd in de winkel. Duurt wat langer, maar wel zonder verzendkosten.

Snel

Goede service en snel geregeld in de winkel in Leerdam.

perfecte afhandeling

keurige afhandeling plus doordacht verpakt met alles aanwezig

Erg vriendelijk geholpen

Bon was ik kwijt maar kreeg mijn bestelling mee.

Mooie kleding vriendelijk en behulpzaam personeel. De levering zou wel ietsje sneller mogen bij levering in de winkel.

Great

Goed geholpen, snel geleverd

Ervaring met The Stone is goed, de bezorging zeer slecht

Ik heb mijn pakket helaas niet ontvangen, maar dat ligt aan de bezorgdienst en niet aan de service van The Stone. Na contact te hebben gehad ben ik vriendelijk en begripvol te woord gestaan en werd er meteen actie ondernomen. Wordt vervolgd dus

Ontzettend vriendelijk personeel

Heel fijn dat deze winkel om de hoek zit op Emiclaer. Ik loop vaak even binnen om te neuzen vind altijd wel iets leuks. Vaak goede acties en de dames zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Ben vriendelijk en goed geholpen

Het personeel is héél klantvriendelijk, en je word goed en deskundig geholpen. Fijne winkel!

Top!!

Snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden

Super klantvriendelijk

Medewerkers van nieuw Vennep onwijs lief en klantvriendelijk.

Eenvoudig en snel

Snel geregeld, prima service

Prima.

Fijn en meedenkend personeel.

Bestelling ging makkelijk en laten bezorgen bij een winkel in de buurt! Prima geregeld

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd

Verkeerde maat besteld .

Hoody besteld ,was te klein grotere gehaald in filiaal den Bosch ,meteen afgerekend,de online betaling was met een dag terug gestort,prima service top!

super vriendelijk geholpen

Vriendelijke en geduldig geholpen bij afhalen bestelling in de winkel In Hoogvliet

Er was iets besteld

Artikel volgens beschrijving

Snelle levering bij online bestelling

Alle kleding goed verpakt, erg blij met de on line service. Lekker op je gemak je aankopen passen en er even over kunnen denken zonder de “druk” van een winkelmedewerker. Die is er nooit, maar dat ligt aan mijn onzekerheid.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft