Ik heb mijn pakketje 6 dagen geleden retour gestuurd en nog niets gehoord

Pakketje retour gestuurd , 6 dagen geleden en nog geen geld teruggestort

Waardeloos retour service

Nog steeds geen ontvangstbevestiging van het retour gestuurde artikel ontvangen en geen antwoord op mijn e-mail hierover.

zeer goed!

vriendelijke, behulpzame, inzichtelijke, meedenkende, leuke personeel

Een beetje laat bezorgd

Dat is dus het enige probleem: "verzending binnen 1 tot 3 werkdagen". Besteld op een woensdag, af kunnen halen in de winkel op de dinsdag erna. Dat lijkt mij voor verbetering vatbaar.

Leuke betaalbare mode!

Leuke kleding voor alle leeftijden. Kan er bijna,altijd slagen. Ook de vaste merken zijn mooi. Ik vind Ichi en Villa erg leuk

Als iets niet past sturen gelijk geld terug, Ook bestellingen gaan snel.

zeker nog eens vaker iets bestellen

Altijd zeer beleefd en vriendelijk

Super snel en netjes geleverd

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Eenvoudig om te bestellen en artikel precies goed omdat Only lengtemaat heeft

Alles prima verlopen snelle verzending.

Super slechte service! Niks kopen bij The Stone

Ik had een jas besteld. Pas na 5 dgn kreeg ik bericht dat ze deze gingen opsturen. 1 dag later kreeg ik bericht van DHL dat ze mijn retour hadden genomen. Waarom weet ik niet? Er was iemand thuis. Bij The Stone konden ze mij hier ook geen antwoord op geven. Ik vroeg aan The Stone of ze dan mijn jas dan nogmaals wilde opsturen. Ze vertelde dat het voor hun onmogelijk is om uit alle retour pakketjes mijn jas te zoeken en deze nogmaals te versturen? Ik moest de jas nogmaals bestellen. Door deze gekke gang van zaken wilde ik eerst wachten tot ik mijn geld terug had. Uiteindelijk wilde The Stone pas na 15 dagen bevestigen dat ze mijn jas retour hadden ontvangen, hierna duurde het nog 2 dgn voor ik geld terug ontving. Bijna 3 weken gedoe, geen jas gezien, geen jas ontvangen en een hoop gedoe om mijn geld uiteindelijk terug te krijgen. Ongelofelijk dit!

Prima prima

Pakket vlot opgehaald en gepast in winkel. Ruime keus.

Heel fijn geholpen

Hele goede service

Het is voor mij de eerste keer maar niks te klagen

Goede klantvriendelijke service

Je wordt goed geholpen, hebben fijne kleding en bestellingen prima geregeld en keurig verzorgd.

Niets ontvangen

Helaas

Mooie winkel

Leuke kleding merken, en een mooie winkel, loop graag even binnen

Snelle en vriendelijke service

Fijne service

Online besteld en in een winkel laten bezorgen, buitengewoon handig en snel

Fijn personeel

Fijn en deskundig geholpen

Van aankoop tot levering......alles perfect!!!

Fijne winkel

Mooie kleding en merken! Altijd iets leuks te vinden!

Een fijne website en snelle levering!!

Goede ervaring

Vriendelijk en goed geholpen