Goede kwaliteit

Vriendelijk personeel alleen de Bezorgdienst DHL Foei foei foei iedereen die ik er over hoor is er negatief over tot ik het zelf ervaarde en nu dankzij hun een hoop rompslomp Ik adiviseer ga in zee met Post NL nooit geen last ik blijf klant bij Stone maar je gaat klanten verliezen met hun Met vriendelijke groet Wim Willemsen

Slechte klantenservice

Koop vaker iets in de winkel en was eigenlijk altijd wel heel tevreden, maar onlangs een blouse online gekocht. 1x gedragen en 2 gaatjes in de mouw. Klantenservice gebeld en in eerste instantie aardig geholpen en werd er aangegeven dat ik mijn klacht moest appen met foto’s etc. Gelijk gedaan en kreeg als bericht terug dat mijn klacht ongegrond was!? Uhhh wie bepaald dat precies? Er zit toch echt een gat in. Had wel aardig geweest als er een beetje wordt meegedacht. Ik hoef niet volledig mijn geld terug, maar een kortingsbon oid zou leuk zijn. Maar nee hoor geen reactie meer gekregen. Ga noooooit meer online iets bestellen..

Heerlijke winkel!

Fijne winkel, leuke mode en vriendelijk personeel

Alles ging zoals het moer

Prettig geholpen, passend product. Zowel winkel als website werken goed

Vriendelijk personeel, goede service, eerlijk advies

Vriendelijk personeel, goede service, eerlijk advies

Op tijd geleverd, netje afgewerkt

Het was oke

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling, dit word 2 e week heb al een mail gestuurd maar nik

Ik wil graag antwoord waar blijft mijn bestelling!!

Vlot

Aardig personeel. Dat is belangrijk

Goede prijskwaliteit en vriendelijk personeel.

Is zonder reden retour gestuurd

Is zonder reden retour gestuurd

Super klantvriendelijk en begrijpen wat je wil

Zijn eerlijk en duidelijk naar de klant toe en zeer klantvriendelijk.

Goede klandiezie

Goede klandiezie

Snelle levering mooie produkten

Snelle levering van mooie produkten

geweldig

ja ik vindt het geweldig

goede service

prima en vriendelijke service

Werd prima en vriendelijk geholpen

Fijne winkel

Na bestelling netjes geleverd, altijd blij met mijn bestelling

Prima maar niet erg ervaren en deskundig personeel.

Altijd goed!

Fijne winkel in Elst, aardige dames!

Goede service, vriendelijk personeel

Mooie kleding, geweldige aardige medewerkers.

Fijn geholpen en de bestelde kleding was supersnel af te halen in de winkel. Top

Prima snelle levering

Prima snelle levering

Prima.!

Heel vriendelijk personeel, goed geholpen!!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft