Prima.!

Heel vriendelijk personeel, goed geholpen!!

Vanuit de winkel geholpen

Omdat het artikel wat ik graag wilde niet in de winkel lag, hebben ze in de winkel dit besteld.

Hele fijne service

Erg vriendelijk personeel, behulpzaam etc

Lynda Brown

Ik heb altijd een leuke tijd als ik naar de winkel gaat en wordt altijd goed geholpen door de lieve dames die daar werken

Bestellen gaat vlot en gemakkelijk

Bestellen is gemakkelijk en paar dagen wachten op pakje is geen probleem. Afhalen in winkel ook snel geregeld,helaas was blouse veel te groot dus weer retour gebracht in winkel waar alles vlot geregeld werd.

Tevreden !!!

De door mij bestelde coltrui werd supersnel bezorgd….en is een heel fijne trui. Ik ga deze zeker veel dragen.

Zeer concurrerend modezaak

50% korting op mijn PME Legend bodywarmer nergens zo’n hoge korting

Super leuk winkel met erg vriendelijk personeel

Blij met deze winkel op het winkelcentrum!

Prima, niks meer aan doen

Prima niks meer aan doen

9.5

Vriendelijk personeel

Winkel in Leerdam is super!

Fijn geholpen gepast en iets groter besteld. Perfect!

Snel geleverd in de winkel

Makkelijk bestellen en levering in de winkel en betalen achteraf

Wat ik zie is dat steeds meer mode web winkels met een soort van zegel werkt. Zegel verbroken niet accepteren dus. Goed methode om geen verassingen achteraf te hebben dat niet alles aanwezig is. Is mij een keer gebeurd namelijk. Niet bij The Stone maar ergens anders.

heel goed

vooral in de winkel in elst altyd goed geholpen super aardige personeel kom er graag

Keurig bericht gekregen over dag en tijdstip van de levering.

Erg goed

Ik wilde graag 2 spijkerbroeken in een bepaalde kleur die niet op voorraad waren. Heb de broek in een andere kleur gepast en in de goede kleur besteld. 1 broek in t filiaal in Den Bosch Helftheuvel opgehaald en de andere vanuit Zaltbommel thuis laten bezorgen. Toppie geregeld.

Goedemorgen en snelle levering en je krijgt wat je besteld

Bestellen via winkel is traag

Ik heb een bestelling geplaatst in de winkel dat duurde een week voor ik het had ontvangen. Nu retour gestuurd en nu weer lang wachten op mijn geld terug!

Retour artikelen

Ik had artikelen besteld, ze pasten niet,en heb ze meer dan een week geleden terug gestuurd, maar tot nu toe geen geld terug ontvangen! Dat vind ik slecht,dat had al lang terug gestort kunnen worden, als ik het vergelijk met andere online shops!

grandioos

ben heel goed geholpen zo wel online als in de winkel

Lange levering.

Ik had de bestelling pas na 8 dagen in huis. Dit vind ik best lang.

Leuke kleding en prettige medewerkers

Nvt

Goed ge holpen door jullie team

Lagosweg 19

2622 CZ Delft