Goed ge holpen door jullie team

Goed geholpen bij op halen

Alles perfect meer valt dan niet te vertellen.

Snelle bezorging maar ineens andere prijs

Broek uit sale (70%) was ion de winkel niet meer in juiste maat op voorraad kon bezorgd worden vanuit ander filiaal worden. Supersnelle levering maar toen ik moest afrekenen telde de sale prijs niet meer en moest ik de volle mep betalen. Raar

Betalen

Jammer dat ik niet in de winkel kan betalen als ik iets besteld.

Ben al lang klant. En voor iedere portemonnee hebben ze wel wat. Leuke kleding en goede service.

Fijn makkelijk bestellen

Dikke prima

Goed overzicht wat er te koop is en duidelijk omschreven. Bestelling ging snel en simpel. Product snel in huis en goed verpakt.

Kan ik nog niets over zeggen

Ik ben nog aan het wachten op het terug storten van mijn betaling omdat het item te groot was heb ik het geretourneerd maar tot nu toe nog geen terugbetaling ontvangen

prettig bedrijf

bij aankoop in de winkel gebruikte ik mijn verjaardagsvoucher voor 10% korting. Er moest nog een pantalon besteld worden die niet op voorraad was. Heb direct betaald bij de totale rekening maar over de besteling kreeg ik niet de korting. Medewerkster vond het ook vervelend. Maar zo is het kassasysteem Kan The Stone hier iets aan doen?

De bestelling ging goed

Bestellen via de site gaat goed. Het is wel jammer dat je bestelling, niet de volgende dag of 2 dagen daarna binnen hebt. En dat als je die bestelling in de winkel gaat omruilen voor een andere maat dat je dat artikel opnieuw moet kopen en dat het retour bedrag wordt teruggestort

Altijd optijd binnen als ik bestel en in de winkel ook altijd super geholpen. Hele fijne winkel

Prima geholpen

Direkt een bevestiging via de mail. De bestelling werd prima op tijd geleverd.

Niets op aan te merken, top winkel

Niets op aan te merken, top winkel

tevreden

had bij andere revieuws heel veel slechte gelezen maar heb toch een eerste poging gedaan om te bestellen , heb mijn pakket snel ontvangen goeie mooie broek met heel mooie korting ik ben tevreden

Het pakket was perfect geregeld.

Ik ben blij met de pantalon die ik in de winkel af kon halen.

Gewoon uitstekend

Zie boven,

Artikel niet geleverd

Eerst kreeg ik bericht dat levering artikel vertraagd was door drukte en 2 dagen later dat de levering niet door kon gaan

Helemaal super!!

Alles helemaal prima!!

Mooi winkel, lief personeel.

Ik vind een dure winkel, maar als aanbiedingen ga ik altijd naar de Loper in Vlaardingen!

Top winkel

Leuke kleding snelle verzending en retour service!

Super!!

ik was bij de stone in hoogvliet daar heeft mijn man een jas en t-shirt gepast maar die waren net één maat te klein, de dames die daar waren zijn voor ons gaan kijken waar ze nog wel in zijn maat waren en zijn ze voor ons gaan bestellen en alles was op de genoemde tijd binnen! We zijn geweldig geholpen door de dames en komen ook zeker weer snel terug in deze winkel!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Alles goed opgelost

Ik heb mijn kledingstuk snel gekregen

Lagosweg 19

2622 CZ Delft