Vlotte levering. Vriendelijke bediening.

Goede ervaring. Ruime keuze. Ik koop graag bij The Stone.

Ik zou het aanbevelen

Goede kwaliteit

Maat valt heel goed. Makkelijk om af te halen.

netjes en snel

netjes en snel geleverd, dik tevreden dus!

Leuk aanbod aan kleding!

Super leuke merken bij deze winkel! Gaat altijd makkelijk met internetbestellingen, ook goed met retourneren. Vriendelijke mensen in de winkel. Enige nadeel, de winkels zijn niet heel ‘mooi’

Alles naar wens

Product , prijs en klantgerichtheid prima in orde

Blij met de jas

Alles is goed gegaan

Deels positief, deels minder positief

Snelle levering van mijn bestelde producten. Daar ben ik tevreden over. Ik had een leuke set (groene blouse en broek) van het merk Geisha gekocht. Ik was daar eerst heel blij mee, stond leuk! Echter na 1 middag & avond (thuis) dragen begon de stof al op meerdere plekken pilling te vertonen. En dan in zo'n mate dat het opvalt. Gelijk de volgende dag de klantenservice hierover gemaild met foto's. Kreeg als reactie dat pilling niet onder de garantie valt, omdat het te maken heeft met wrijving van de stof. Kreeg ook de tip een speciaal apparaatje aan te schaffen + wastips. Ik begrijp het standpunt, maar baal dat ik nu zelf aan de slag moet om telkens de stof weer mooi te krijgen. Helaas dus een miskoop en het verlies zal ik nemen. Het valt mij tegen dat ik op geen enkele manier tegemoet ben gekomen. (Terwijl mij kwalitatief slechte producten geleverd zijn.) Zodoende koop ik hier persoonlijk niet weer.

Top! Snelle levering!

In de winkel besteld en in de winkel opgehaald. Gelijk kunnen passen. Zeer tevreden!

Super.

Snelle bezorging. Leuke aanbiedingen. Fijn dat het in de winkel opgehaald kan worden.

Helemaal blij. :)

Zeer tevreden over de prijs van de geleverde artikelen en de snelle levering.

Mmm

Heb gemaild met vraag over retour masr krijg geen antwoord

Nix mis mee

Bestel al enige jaren via de Webshop, winkel om af te halen dichtbij. Alles loopt op rolletjes, vriendelijk personeel ook in de winkel.

Mooie heldere site, retourzending goed geregeld

Zeer positief

Heel makkelijk om de bestelling zelf op te halen wanneer het je uitkomt

Goede en nette service, in winkel en webshop. Houden je goed op de hoogte van de bestelling.

Na bestellen binnen paar dagen ophalen in de winkel. Geen bezorgkosten.

Snelle levering van een mooi product!

Jasje besteld, is prachtig gemaakt en draagt heerlijk!

Klantvriendelijkheid goed

Goede service snel geholpen juiste maten Zoals ik verwacht had allemaal gewoon prima

Personeel in Leiderdorp er aardig.

Mooie kleding, veel aanbiedingen, vriendelijk personeel

Ging super

Een fijne bestel ervaring

Fojne wonkel

Vriendelojk petsoneel Aandacht voor de mensen

Snel

Netjes behandeld door des betreffende winkel.

Netjes gebeld, pakket was gearriveerd. En retour werd netjes afgehandeld in de winkel. Goed advies.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft