Netjes geleverd.

Pakketje kwam mooi aan alleen levertijd van DHL mag wat sneller.

Mooi winkel in wijchen ,en een goede service bij online shoppen

Mooie basis shirts met glitter effect

Op tijd de juiste artikelen geleverd

Fijne en prettige winkel

Medewerkers zijn eerlijk rondom advies. Niet van het aansmeren. Kom er graag.

Goede prijs, snelle verzending

Goede prijs voor kwaliteit schoenen. Snel ontvangen

Amateurs

Na 1 week pas n mailtje spullen zijn verzonden daarna annulering …..ze houden de website slecht bij uitverkochte spullen staan er nog gewoon op en totaal geen reactie…. Keer eerder kreeg ik verkreukelde spullen….. wat een amateurs

Enige feedback dat vaak de lengte maat niet goed beschreven staat.

Prima service.

Prima geregeld. Ik had alleen het groene vest ook graag voor dezelfde prijs als de blauwe gehad.? Mvg. Sjaak.

Artikel retour

Artikel dinsdag 20 febr. retour gestuurd en nog niets van gehoord. Ontvang graag zo spoedig mogelijk geld retour.

Slechte klantenservice

Voor een broek van €100 krijg je €5 vergoeding om naar een coupeuse te gaan. Een broek die bij ontvangst al kapot bleek te zijn. Echt hele slechte service wat dat betreft. Ik denk dat The Stone niet mee is gegaan in de toenemende prijzen in alle opzichten.

Fijne zaak

Fijne zaak vriendelijk personeel.

overzichtelijk, duidelijk en snelle levering

PERFECTO

Prima levering.

Netjes verpakt en optijd geleverd

Helemaal goed.

Nvt

Snelle levering. Product voldoet aan verwachtingen baar aanleiding van de foto

Op de afgesproken tijd geleverd en goed geinformeerd. Mooi artikel en in goede conditie.

Een dubbele bestelling moeten doen door slechte service van DHl

Twee spijkerbroeken besteld zouden twee keer aangeboden zijn 1e keer thuis geweest geen bezorger. Tweede keer zat er een papiertje van DHL door de de brievenbus, daarop een QR code dat aangaf dat het pakketje retour is naar de Store! Store gebeld ‘ tja lastig maar tja hier hebben wij geen invloed op’. Op advies Store nieuwe bestelling gedaan. Dan wordt een dag later ineens het eerste pakketje dat retour zou zijn gestuurd bezorgd thuis. Inmiddels twee keer verzendkosten moeten betalen. Vind het toch bijzonder hoe dit is gegaan.

Vriendelijk personeel

Ik heb een artikel teruggebracht en werd vriendelijk geholpen.

Bestelling niet gekregen

Mijn bestelling nooit gekregen

Altijd vriendelijk personeel, goed advies, leuke kleding

Super handig

Online bestellen en alleen ophalen, thuis passen en dat in korte tijd. Duurde niet lang voordat ik het op kon halen

Slechte ervaring

Heb mijn pakketje nooit ontvangen

Lagosweg 19

2622 CZ Delft