Winkelbestelling

Op zaterdag een bestelling gedaan die afgeleverd zou worden binnen 1 tot 3 werkdagen. Helaas op woensdag nog niet aanwezig. Donderdagochtend kreeg ik een mail, dat hij wellicht vrijdag er zou zijn. Gelukkig was hij er donderdag al, ik wilde het artikel opsturen naar het buitenland. Communicatie had beter gekund, ik had u willen bellen, maar er stond geen telefoonnummer bij. Maar dat telefoonnummer was ook niet aan mij gevraagd.....

Hele leuke merken

Wat een ruime keus aan leuke kleding! Vriendelijk en behulpzaam personeel, zonder gepush. Hier kom ik zeker terug!

Netjes verpakt en snel geleverd

Gewoon goed

Snelle en correcte levering.

Duurt erg lang voordat je kleding er is

Service is verder oke maar het zou fijn zijn als de producten wat sneller verzonden konden worden

Bijna altijd tevreden

Altijd heel blij met the Stone alleen was ik laats in de winkel en werd ik niet goed geholpen. Ben zelf een andere maat broek wezen zoeken en gewoon geen goed advies. En er was verder niemand in de winkel.

Geweldige service

Gewoon goede service.

Topppppp!

Broek MARK zit mij als gegoten! Is nu mijn 4e aankoop van deze broek sinds december 2023. Ps wat een vriendelijk personeel in filiaal ZOETERMEER!

Matig

Heb 10 dagen geleden een bestelling geplaatst met afleveradres de stone in Naaldwijk . Bestelling is nog steeds niet binnen !!!

Super leuk colbert voor super prijs

Het duurde wel even voordat ik het kon afhalen, maar het is het wachten waard geweest. Super leuk colbertje voor super lage prijs.

Ik ben al jaren klant’ vooral ook door de goede klantenservice

Voor het eerst een bestelling gedaan. Alles prima verlopen

Goed geholpen bij The Stone

Deze keer had ik wel een erg leuke verkoopster bij The Stone Ridderkerk ze dacht goed mee en werd fantastisch geholpen ,leuke kleding gescoord!

Vlotte en accurate levering

Duidelijke website en presentatie van producten en goede communicatie over leveringsvoorwaarden en termijnen.

goed geregeld

Snel en correct

Wisselend

Vaak online bestelling alleen de verwerkingstijd is wel echt te lang. Andere keer weer snel

Fijne winkel, geen problemen.

Mooie jas besteld van goede kwaliteit. Levering was snel en goed verpakt

Je slaagt altijd bij de Stone

Klantvriendelijk en altijd gezellig

Kan beter

De online levering van mijn trui duurde erg lang (5 dagen). Omdat ik op vakantie zou gaan, heb ik dezelfde trui alsnog in de winkel gekocht. In het ene winkelcentrum bleek de zaak tijdelijk gesloten, terwijl de site aangaf dat ze mijn trui daar nog op voorraad hadden en dat ze open waren. Vervolgens ben ik naar het volgende winkelcentrum gereden en heb daar de trui gekocht. Thuis kwam ik erachter dat de prijs in de winkel 5,- duurder was dan online. Daarom ben ik weer terug gegaan naar de winkel, waar ik 5,- terug kreeg. Dat hebben ze netjes opgelost. Maar wel zuur dat ik verzendkosten heb betaald én daarnaast nog 3x een rit naar de winkel heb moeten maken. Met de trui ben ik wel heel blij. Ik heb er veel plezier van gehard tijdens mijn vakantie.

Vriendelijke verkoopster

Keurige levering

Kwam later met koerier. Maar mooi gilet

behulpzaam uitgebreide collectie

vriendelijk personeel

Prima, snel En makkelijk!

Prima! Snel opgestuurd En heel Fijn dat het voor een redelijke prijs thuis bezorgd kan worden en gratis retour gebracht !

ben heel blij met de kleding die ik heb besteld goed materiaal en een snelle bezorging heb nog nooit iets retour gestuurd /past altijd ben dik tevreden

Leuke kleding maar de levering duurt te lang

De kleding is 9/10 altijd goed. Alleen moeten jullie echt iets aan de levertijd doen. Het duurt 3 werkdagen voor dat je bestelling er is. Bij andere webshop gaat dat veel en veel sneller. Hierdoor bestel ik minimaal bij jullie

Lagosweg 19

2622 CZ Delft