Goed maar kon beter

Dat je, je bestelling naar de winkel gratis kan laten bezorgen is helemaal super. Vind de verzendkosten altijd zonde van mijn geld vooral als je in de sale koopt. Dus dat die mogelijkheid er is vind ik super. Jammer vind ik dat je pakket dan niet duidelijk te volgen is. Dus maar gokken of hij al aangekomen is. De mailtjes er over correspondeert niet met de werkelijkheid. Ik had mijn jurk al opgehaald voordat ik de mail kreeg.. maar verder tevreden.

Goede service na ontbreken juiste maat.

Toen de gewenste maat in de winkel niet op voorraad was werd die daar via de webshop besteld en kon ik hem later na een melding per mail op komen halen. Verliep prima.

Lange levering

Leuke kleren gezien, besteld zal binnen 1-3 werkdagen verzonden worden. Werd na 7 werkdagen pas verzonden en dan zou het nog 3 dagen onderweg zijn dan ben je 10 werkdagen verder! Snap niet dat je dan dan bij de items zet 1-3 werkdagen ik moest het dan helaas ook annuleren want had het eerder nodig.

Duidelijke website, foto’s, informatie. Na bestelling gelijk mail met terugkoppeling.

Top shop

Levert kleding van goede kwaliteit, bestelling wordt op tijd bezorgd en eventuele retouren keurig afgehandeld.

Goed en leuk geholpen in de winkel.

Leuk winkelpersoneel en goed geholpen. Online bestelling goed verzorgd

Ik vind een leuke winkel

Ik heb een goede ervaring

Bestellen ging prima,

Zonder problemen een bestelling kunnen plaatsen. Wel een melding ontvangen dat het betaald is. Verder geen berichten mogen ontvangen zoals bijvoorbeeld "u bestelling ligt klaar op de aangegeven locatie " Door jullie mail van vandaag toch maar bij de locatie geïnformeerd, maar ik had geen QR code! Gelukkig een top service van de afhaal punt die mij heeft geholpen!

Levering is goed. Alleen niet zo snel. Gaan wel een paar dagen overheen voor de bestelling er is..

Goede snelle levering!

Goede artikel en maat correct ontvangen.

Levering duurde vrij lang

Levering duurde vrij lang

Goed behandeld

Ik voel me altijd welkom en de medewerkers zijn enthousiast behulpzaam maar niet opdringerig en tegelijkertijd op een prettig manier eerlijk als iets me niet staat.

Heel snel bericht dat het binnen was

Alles netjes afgehandeld

Vriendelijk behulpzaam

Aardig personeel en behulpzaam

Ik heb een heel mooi colbert voor mijn dochter gekocht. De kleur is precies zoals de afbeelding en de prijs was super. Zij was er heel blij mee.

Lange levertijd

Ik heb een week moeten wachtten op een broek, die voorradig was. Krijg ook pas na 5 dagen een mail dat het wat langer duurt

Snel en correct

De kwaliteit van het product is wat minder

Het personeel is vriendelijk en helpt altijd op een heel.prettige manier. Ook geven zr goed advies.

Zie hierboven .

Leuke kleding voor een fijne prijs, snelle levering.

Kan beter

Op zich, is het kunnen passen van de bestelde artikelen in de winkel, super..echter vond ik de verkoopster erg “ ongezellig/ kort af “ in haar manier van praten naar mij. Nathalie in Etten-Leur. Dat is jammer. Ik denk wel na of ik op deze manier nog iets bestel. Dit heb ik meerdere keren gedaan. Met alleen maar gezellige dames.

Een zomerjas online gekocht en opgehaald in de winkel. Meteen gepast maar bleek achteraf te klein terwijl ik twijfelde. Eerlijk advies en mening gegeven dus op aanraden een maat groter besteld.

Alles is traag, levering en retour verwerking

Ten eerste duurde het lang voordat mijn pakket geleverd werd (maar wel binnen de 3-5 dagen), ten tweede was een kledingstuk niet compleet, dus moest weer retour. Op mijn track en trace kon ik zien dat mijn pakket al 9 dagen bij hen binnen was, na 11 dagen pas bericht en 12e dag terugbetaling. Klantenservice reageert pas 3 dagen na versturen van mail, dus nee voor mij geen ‘the Stone’ meer.

Topservice!!!!!!

Mijn rits van mijn jas deed het niet. Er werd direct een nieuwe jas besteld!!! Helemaal top!!!

2 Ichi broeken in line besteld. Gepast in de winkel. Helaas, niet naar mijn zin. Geretourneerd in de winkel en daags erna mijn geld retour op mijn rekening!!!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft