2 Ichi broeken in line besteld. Gepast in de winkel. Helaas, niet naar mijn zin. Geretourneerd in de winkel en daags erna mijn geld retour op mijn rekening!!!

Zeer Tevreden

Zeer tevreden over over de service en het aanbod (zowel in de winkel als internet bestellen

Levertijd lang, wel keurig afgeleverd

De leverijd bij online bestellen en bezorgen duurt bij zowel de winkel als thuis langer dan bij andere winkels. Bij voor uit betalen heb je dus pas laat je geld weer terug. Verder is het keurig verpakt.

Goed is afgeleverd

Mijn pakketje heb ik goed ontvangen groetjes elly

Goede service!

Fijne winkel en je wordt goed geholpen. Altijd vriendelijk personeel en goede service.

Product en kwaliteit/prijsverhouding is goed

Slecht: Had kortingscode ontvangen maar was in het betalingssysteem niet in te voeren.

Duidelijk communicatie

Mooie kleding, ok prijzen

Goed aanbod van kleding, prijs is ok Correcte levering en netjes qua communicatie.

Bestelling duurde ruim 5 werkdagen

De bestelling duurde erg lang en kreeg daar pas laat bericht over.

Leuke webshop

De levering duurt wel lang

prima in orde, verzending vind ik wel beetje lang duren

Goede bezorging, terugbetaling duurt lang

Na twee weken nog geen geld terug helaas. Na dit bericht stond het er binnen twee dagen op

Rapport prijs en kwaliteit

Het prijs is heel hoog voor een zo kwaliteit, trui is een keer aan gedaan daarna weggegooid omdat het was v met balletjes van stof . Dus sclechte stof. Mijn man geef een vest gekocht naar terug gebracht omdat het draait helemaal….

Prima service en retour snel terugbetaald

Fijne snelle service en vriendelijke mensen. Heb mijn bestelling in de winkel opgehaald en mocht het daar ook ter plekke eventueel passen. Een deel heb ik helaas moeten retourneren, maar ook dit ging vlot en vriendelijk en het geld werd snel geretourneerd op mijn bank.

Voldoende

Geen opmerkingen

Goed geholpen

Goed geholpen

Fijn personeel in Maarssen!

Vooral door het personeel in Maarssenbroek vind ik het een hele fijne winkel!

Mooie winkel

Goed geholpen, vriendelijk personeel. Advies gekregen qua stylen van kleding, zeer fijn geholpen. Uiteindelijk gepaste kleding 1 maat kleiner besteld voor mij. Dit kon ik na 3 dagen al ophalen in de winkel.

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze online! Snelle levering en inde winkel meteen gepast. Wat niet goed was kon blijven! Ideaal

Gewoon goed

Prima inorde

Alles was goed geregeld.

Slecht, bestelling gedaan en artikel betaald maar er is niks bezorgd.

Mijn ervaring met Stone is op dit moment slecht. Heb laatst bij Stone een bestelling gedaan maar die heb ik nooit ontvangen! DHL is volgens mij jullie vaste bezorger? maar ik heb niks ontvangen terwijl ze wel een melding gemaakt hebben dat het bezorgd is. Ik heb DHL daar over geïnformeerd en die zouden het uitzoeken? Maar tot op heden niks van gehoord! Ik heb dus nu geen bestelling maar die is wel betaald en ben dus op dit moment mijn geld kwijt!

gewldig fijne winkel

Brielle winkel is fijne zaakmet leuk personeel

Fijne communicatie

Snel geleverd, en product is top

Lagosweg 19

2622 CZ Delft