goede en snelle service

pakje snel in huis

Geen mail

Nog steeds geen mail ontvangen over mijn bestelling

Goede prijs kwaliteit verhouding

Leuke kleding, veel merken en betaalbaar

Al mijn favoriete merken bij de Stone en ook betaalbaar. Presentatie vd kleding online vind ik duidelijk. En in de winkel word je altijd vriendelijk en goed geholpen.

aanbiedingen op tijd aangeleverd.

Super personeel, duidelijk naar de klant toe.

Korting vergoeding

Maandag kocht ik een broek tegen de ‘normale’ prijs, vrijdag hingen deze broeken in het Sale rek met 50% korting! Kreeg het verschil terug in een tegoed bon, niet in geld. Dat is voor mij een reden om na besteding vd tegoedbon niet meer bij jullie te kopen.

Aangezien ik online heb besteld. Ik heb de blouse op advies van de verkoopster gepast toen ik de blouse ophaalde. De verkoopster adviseerde prima. Ben heel klantvriendelijk geholpen door de verkoopster.

Prima info over de status van de bestelling deze lag netjes op de afgesproken dag klaar in de

Helemaal goed

Goede en snelle levering.makkelijk retouren.

Gewoon leuke winkel, met vriendelijk personeel, sportieve kleding met vaak aanbiedingen.

Prima winkel, alleen met retour brengen, wat heel eenvoudig leek had ik toch iets niet goed gedaan.

Helder, duidelijk en zoals het hoort

Info is prima

Leuke items in de sale.

Er zijn genoeg leuke items in de sale, wel even de tijd nemen om alle pagina's door te bladeren, of eerst even filteren. Het bestellen en afhalen met aftherpay verloopt prima. Zo ook het retourneren..

Voldoende

Versturen mag sneller. Niet 2 dagen na online bestelling. Maar voor de rest netjes geleverd

Geweldig @

Vlotte aflevering.

Vriendelijk, snel en accuraat

Het gewenste overhemd was qua maat niet meer op voorraad in de sale, maar door het adequate handelen van de uiterst vriendelijke verkoopster door in het systeem te kijken of deze elders op voorraad was kon ik de juiste maat enkele dagen al ophalen in filiaal Ridderkerk. Helemaal top!

Altijd vriendelijk

Altijd goed geholpen

Super !

Snelle levering, netjes verpakt ! Goed product !

zowel online als winkel alles goed geregelda

Super snelle, correcte levering

Afspraak is afspraak

Super service!

Mijn pakketje was er snel

Dame was bereid om de bestelling voor mij te regelen jurk was snel binnen netjes verpakt in de winkel

Fijne winkel en vriendelijk personeel

Topwinkel, leuke ervaring om daar te winkelen

Fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keuze in dameskleding prima sortering.

Arttikel niet geleverd.

Artikel naar bestaand adres laten sturen. Leverancier beweert dat adres niet klopt, heeft niet geleverd en artikel teruggestuurd.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft