Top Service

Snel binnen en duidelijk zijn retour beleid

Geen leuke ervaring

Als ik iets besteld haal ik altijd mijn bestelling uit de dichtbijgelegen the stone Capelle aan den IJssel wordt ik de laatste keer uitgelachen door de medewerkers van jij komt kijken bij ons in de winkel en jij gaat uit de website bestellen zo maken wij geen wenste dat vond ik heel erg vervelend

Perfect bedrijf

Een geweldige ervaring. Alles zeer goed geregeld. Bestelling, verzending, betaling. Chapeau!!!!!!

Slechte levering

Maar 1 artikel ontvangen waren beide afgevinkt maar helaas, zat 1 artikel in. Nu tot ip heden nog niets vernomen na telefonisch gesprek en mail.

De site is overzichtelijk en je kan makkelijk alles bestellen. Er was een hele leuke aanbieding die ook dat was top. Het was snel verzonden en ik kon mijn pakketje netjes in de winkel ophalen. Het was gewoon goed

Weinig info over retourtermijn

Na voor het eerst besteld te hebben bij deze winkel schrok in aan de kassa van het bordje. 3 dagen om sale artikelen terug te brengen? Ze doen er zelf al minimaal 3 dagen over om je bestelling te versturen en verder staat dit nergens goed en duidelijk vermeld als je je bestelling plaatst. Gelukkig was ik op tijd, maar voor de niet oplettende klant erg vervelend!!!

Mooie jas

Mooie jas met fijne pasvorm. Heerlijk warm.

Vreemde service wel mooie spullen!!

Leuke winkel, veel keus. Verzending duurt echter meestal 4 dagen of meer. Broek besteld maatje groter dan die ik al had. Kaartjes eraf en ik doe m aan. Valt ie kleiner dan debat die ik al had. Dat is natuurlijk heel gek. Klantenservice zegt kaartjes zijn er af dus kan niet retour. Maar in dit geval vind ik dat heel jammer en raar.

Goede dienstverlening

Verschrikkelijk

Kettinkje online besteld, volgende dag ophalen in filiaal in de buurt, dus niet, heeft meer dan een week geduurd, zelf naar filiaal gereden waar het op voorraad was omdat het een kadootje was, in Pijnacker heel lief geholpen en zij regelde wel dat het meteen werd geretourneerd, nu drie weken later nog steeds geen geld terug. Op mijn mail beantwoorden ze wel dat het klopt dat het nog niet is verwerkt. Ik koop hier nooit meer iets online!

Snelle levering, maar terugbetaling na retournering duurt erg lang. Na 1,5 week verzending,nog steeds het geld niet binnen. Gaat niet om een paar tientjes.

Fijne shop

Mooie collectie en snel efficiënt en vriendelijk geholpen.

Lange wachttijd met levering

Al paar x iets online besteld en dat duurt langer dan 3a4dagen meestal meer dan 1 week

Snelle verzending

Goede kwaliteit. Veel keus. Leuke aanbiedingen. Makkelijk retour te zenden.

Winkel is top maar het thuisbezorgen kost geld en het duurt heel lang voordat de kleding er is.

Levering van kleding aan huis duurt lang, 4 à 5 werkdagen en kost altijd geld.

Aangeven levertijd niet nagekomen.

Het duurde lang tot het ontvangen van de bestelling. De aangeven levertijd van 1 tot 3 dagen is niet nagekomen.

Zo vriendelijk geholpen, hielp met suggesties helemaal TOP

Slechte communicatie

Bestelling bleef bijna een week weg. Kreeg geen bevestigingsmail na bestelling. Helaas paste de jas niet, heb het meteen teruggebracht naar dhl punt. Daar is het gescand en werd mij verteld dat ik per mail een retourbewijs zou ontvangen. Tot nu toe ook niks van gehoord of gezien. ( 4 dagen geleden geretourneerd) kortom…voor mij de eerste en laatste keer the Stone.

Goede ervaring

Kreeg via mail bericht,dat de schoenen volgende dag opgehaald konden worden.Filiaal belde die dag,dat ze er al waren.

Levering duurde lang

Levering duurde ruim een week naar de winkel. Daar één shirtje terug gebracht en na een week is mijn geld nog niet terugbetaald

Duurt ontzettend lang

Voor het verzonden word duurt tegenwoordig ineens bijna een week i.p.v. 1-3 werkdagen. Erg zonde want ergens anders heb je het veel sneller

Ik ben in de winkel goed geholpen, verkoopster was heel vriendelijk

de communicatie ontbrak volledig, maar de levering kwam goed

Bij de bestelling die we deden, kwam geen bevestigingsmail in onze mailbox, ook niet over het verloop van de bestelling en ook niet toen het pakket na 5 werkdagen bij de Stone winkel bij ons in de buurt was binnen gekomen en opgehaald kon worden. Vreemde zaak, maar de bestelling was compleet en de artikelen vallen in de smaak :)

netjes en snel

Netjes en snel, en goed verpakt.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft