Vriendelijk personeel

Ze zijn altijd behulpzaam.

top

Makkelijke webshop, goede keuze en snelle verzending

Netjes verpakt geleverd volgens afspraak.

Geleverd zoals het hoort

Snel en gemakkelijk

Dat er snel geleverd wordt, en het retourneren gaat ook gemakkelijk.

Het bestellen is gegaan zoals je hoopt

Gelijk werd aangeboden om de juiste maat te bestellen. Ja’s even gepast in een andere kleur en de verkoopster heeft de bestelling geplaatst. Het proces ging zoals beloofd. Jas is inmiddels opgehaald en ik ben erg tevreden over de gang van zaken.

geleverd binnen de afgesproken tijd.

Ik ben zeer tevreden . de bestelling verliep soepel en mijn pakket kwam ook binnen de gestelde terwijl aan. dat waardeer ik enorm. Het feit dat ik ook gelijk in de winkel kon passen vond ik klantvriendelijk. Zal zeker nog eens daar shoppen.

Naaldwijk super de meiden daar top

Ik ga altijd in Naaldwijk naar de Stone. Super leuke winkel onwijs gezellig meiden zijn de top die er werken. Ik kom er heel erg graag. Groetjes Lia van Geest

Klantgericht

Snel en effiecient

Lwuke medewerkers

Erg lange levertijd

Helaas heb ik bijna een week op mijn jas moeten wachten. Dat moet toch sneller kunnen?

Viel tegen

Werdt keurig gebeld na 4 dagen. Helaas was de jas in verkeerd filiaal geleverd. Zou weer mee gegeven worden naar juiste filiaal. Maar wordt dus niet meer gebeld. Zijn maar na 3 dagen naar winkel gegaan om te kijken of hij er al was.

Fijne en leuke winkel

Leuke kleding met diverse merken. Goede service in de winkel

Fijne zaak en vriendelijk!

Super vriendelijk personeel!

Heel fijn

Werd heel leuk geholpen

Scherpste prijs en correcte levering

Scherpste prijs en correcte levering

Goed geholpen in de winkel. Meteen ter plaatsen kunnen bestellen.

Prima website en service

Mooie winkels en kleding, prima service

Super mooie jas gekocht bij the stone. Erg blij mee

Voldoet volledig aan omschrijving en afbeelding

Ik ben goed tevreden

Ik ben goed geholpen en een leuke winkel

Mooie trui

Jammer dat de bezorging wat lang duurt. Pas 1 week na bestelling gekregen

Zie hieronder

Ik heb online tot 2x toe een trui besteld 1x keer kreeg ik lang erna dat dit niet meer leverbaar was en voor 1 ben ik alweer 2 weken in afwachting, vind ik niet fijn!!

Snelle verwerking van de orders

Snelle verwerking van de orders. Goede kwaliteit van kleding voor een fijne prijs.

Langzame thuisbezorging, mooi kwaliteit kleding en zorgvuldig

Goedenmorgen, het is mij opgevallen dat als ik via Riverety betaal, ik mijn bestelling later krijg, en deze verrichting vibd ik niet prettig. Hierdoor kan ik niet op de leverdatum die wordt gegeven rekenen. Het materiaal van stoffen die stone. Nl verkoopt maken mij blij en ik draag deze graag. Mijn omgeving vind mijn kledingstijl, uiteenlopend en dat past precies bij wie ik ben, en match die reden voor mij is om bij stones te bestellen. Ik hoop dat de snelheid van leveren in het vervolg toch beter en flotter kan verlopen, zodat ik de geplande kleren kan dragen zonder van mijn planning te moeten afwijken. Ik verneem graag van u, prettige dag.

Slecht.

Laten je betalen voor een bestelling die niet compleet is ontvangen en verschuilen zich achter de standaardtekst; we hebben onderzoek gedaan en we hebben alle producten toegezonden.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft