Product en prijs zijn goed alleen de levering duurt langer dan gemiddeld van wat ik gewend ben en dan betaald je ook nog verzendkosten ook.

Altijd goed

Helaas pastte het niet

Ik had 2 hoge broeken, die mij helaas niet pastte. Netjes teruggebracht en snel is mijn retour verwerkt. Dat is ook service! Op naar de volgende bestelling

Leveringsproblemen

Bestel via site, levering bij stonewinkel leiderdorp. Wel factuur maar daarna geen bericht meer. Zelf maar bellen klantenservice. Afhaalbericht zou verstuurd zijn. Echter helemaal niets ontvangen,ook niet in "spambox" . Wellicht foutief emailadres....kan niet want factuurbevestiging kwam ook op juiste emailadres binnen. op verzoek gevraagd nogmaals afhaalbericht te mailen. Nu direct binnen.

Heel goed!

Alles ging goed! Ook toen ik gepast had en het bleek te groot te zijn , werd niet moeilijk over gedaan en ik kon het gelijk retourneren! De volgende dag had ik mijn geld al terug! Goede service in de winkel centrum moerwijk!

Prima een 8

De levering duurde langer dan beloofd. Daarin was ik een beetje teleurgesteld. Verder prima geholpen door de dames in Capelle aan den IJssel en in Zoetermeer. Ik kom er graag

Goede service en klantvriendelijk

Zowel online als in de winkel goed geholpen.

Perfect geregeld zoals beloofd en verwacht!

Het bestelde product werd keurig verpakt op de beloofde tijd bezorgd!

Producten zijn goed, levering kan beter qua communicatie.

Regelmatig bestel ik wat bij The Stone en wat ik nu de laatste 3/4 bestellingen heb ervaren is dat er een X aantal leverdagen bij staat en dat zodra de laatste leverdag bereikt is krijg ik standaard mail dat het druk is bij The Stone en dan het pakket uiterlijk 3 dagen later wordt verzonden. Misschien een tip voor The Stone wees dan duidelijk aan de voorkant, verwachtingen managen kan beter lang aangeven en eerder komen dan andersom lijkt me. Voor de rest zijn de producten altijd netjes verpakt en zien ze er altijd keurig uit dat doen zij heel erg goed.

Leuke collectie en waanzinnig vriendelijk personeel

Altijd vrolijk, vriendelijk, bereid te helpen en mee te denken. Collectie is modern, betaalbaar en breed. Kortom, een zeer tevreden klant van The Stone in het algemeen en filiaal Hillegom in het bijzonder.

Mooie kwaliteit

Mooi kwaliteir kleding. Levering uurde wel langer dan verwacht, hierover wel een bericht gehad.

Uitstekende webshop

Uitstekende webshop en snelle levering

Fijne winkel met goede service

Fijne winkel met goede service

Online versturen duurt erg lang

Klacht met jas,(rits kapot)was niet meer voorradig in de winkel. Online nieuwe besteld,zou binnen 3 dagen zijn. Heeft meer als een week geduurd. Dat Vind Ik erg jammer. Meer dan een week later, pas kunnen genieten, van je reeds betaalde jas!

Helemaal top

The stone heeft verschillende merken uit verschillende prijsklasse. Erg leuke uitverkoop nu. Ik ben helemaal tevreden en gek van de Stone

Kleding is altijd goed.

Laatste keer moest ik langer wachten op de levering. Dat ben ik niet gewend van deze winkel. Verder altijd goede kwaliteit kleding.

Prima levering, goede communicatie

Heb een vestje besteld, duurde wel iets langer dan gewoonlijk, maar keurig gecommuniceerd. Ben blij met de levering

Altijd heel goed geholpen vriendelijk personeel

Jammer dat de levertijd soms wat langer duurt

Maar voor de rest prima

Heel goede ervaring

Gebruiksvriendelijke overzichtelijke webshop, snelle levering.

Pakket niet ontvangen

Pakketje niet ontvangen en een melding gemaakt, het voelde alsof een robot mij een berichtje terug stuurde en ik voel niet veel mee werking vanuit hun kan dus dat is erg jammer

Heel slecht

Ik heb bijna 2 weken geleden een jas besteld en gekozen voor de optie: ‘naar de winkel bezorgen’. Da jas is nogsteeds niet geleverd ondanks dat ik een mail heb ontvangen dat hij maandag na 15:00 opgehaald kan worden.. erg slecht dit

Niet fijn...

Ik heb 8 Januari een trui besteld....maar op 19Januari nog niets ontvangen helaas.. Voorheen ging dat veel sneller... Ik hoop dat dit de volgende keer weer beter gaat...dan is mijn cijver ook hoger...

Lagosweg 19

2622 CZ Delft