Ruime keuze, maar laat verzenden

Ruime keuze aan kleding, alleen duurt het lang voor de kleding in de sale komt en wordt je bestelling laat verzonden

Een hele fijne (online) winkel.

Zowel in de winkel als online heb ik goede ervaringen. Mooie en van goede kwaliteit kleding. Vele fantastische merken. Klantvriendelijk, efficiënt en duidelijk.

Leuke kleding

mooie spullen ,duurt lang voor dat het binnen is

zie boven

Slechte service

Ja s besteld is pas na 4 dagen verstuurd Klantenservice niet netjes en behulpzaam aan de telefoon

Snel en correct

Na contact van het ontbreken van een artikel is deze snel nagestuurd.

Balen

Twee maten jassen besteld. Op 1 jas zat het alarmlabel nog, dit was dus de maat die ik moest hebben. Ik moet zelf naar een filiaal in de buurt (60 min rijden, heen en terug) om het label eraf te laten halen. Als compensatie, waar ik zelf om moest vragen, krijg ik €10 benzine geld.

Mooie kwaliteit fijne levering

Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Goed niets mis mee.

Had 3 broeken besteld voor m'n man Hij was er erg blij mee , passen perfect. Mooie kleuren en fijne stof

In de winkel was mijn maat niet voorradig. De bestelling werd in de winkel geregeld via de webshop.

Netjes geholpen !!

Superrr !!

Leuke kleding. Makkelijk te bestellen en te retourneren.

Mooie PME legend jas besteld en snel geleverd

Mooie PME legend jas besteld en snel geleverd, past perfect , topkwaliteit en duidelijke track n trace etc. Conform afspraken

Zeer zeker aan te raden

Goede snelle service

Netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd

De track and trace bleef uit

Bij de verwerking bestelling werd een foutief emailadres gebruikt. Mail met Track and trace niet ontvangen Dhl aan de deur geweest geen kaartje in de bus ontvangen dat pakje op postpunt lag.

Goede ervaring

Goede ervaring , levertijd had voor mij sneller gemogen maar was binnen aangegeven tijd. Goed verpakt .

Snelle levering, prima verzorgd bestelling

Makkelijk bestellen. Snel geleverd en makkelijk retourneren.

Mooie blouse tegen scherpe prijs

Leuke blouse, met goede pasvorm voor iemand met een iets wat buikje.

Verwerking retour nog niet gedaan

Persoonlijk Mail contact geen reactie. 30 december retour gestuurd, 15 januari nog niks gehoord. Ondertussen krijg ik wel betalingsherinneringen van rivety. Ik zou jullie aanbevelen als bovenstaande niet zou spelen.

Netjes verstuurd, mooie sjaal en snel bezorgd.

Jasje paste niet. Ik kon gelijk in de winkel omruilen. Goed geholpen

Perfect geholpen

Alles is goed verlopen en perfect geholpen

Lagosweg 19

2622 CZ Delft