Altijd op tijd geleverd.

Ik haal het altijd op in de winkel. Het is mijn winkel waar ik graag mijn kleding koop. Personeel zijn super aardig en geven goed advies .

Waardeloos!

Mijn pakket is afgeleverd maar er ontbreekt een product. Deze staat wel op de rekening. Ma diverse telefoontjes, mails en ap nog steeds geen antwoord. Pakket wat niet geleverd is hoef je volgens consumentenbond en riverty niet te betalen. Basl er enorm van dat Stone niets maar dan ook niets van zich laat horen.

Bezorging in winkel was te laat, vriendelijke klantenservice

Mijn kleding zou in de winkel bezorgd zijn, maar was er niet. Klantenservice en winkel hebben het uitgezocht en mij gebeld toen het er was. De mail dat het klaar lag klopte dus niet, maar het is goed opgelost.

Topp service

Snel geleverd. Goede kwaliteit!!

Fijn dat je in de winkel kon bestellen, de medewerkster heeft me goed geholpen. Ik kreeg een schema opgestuurd wanneer ik het product kon ophalen De medewerksters zijn vriendelijk

Fijne overzichtelijke website

Fijne en overzichtelijke website. Bestelde producten komen overeen met de info en afbeeldingen op de website. Ik vind de kwaliteit van de bestelde kleding uitstekend. Goede aanbiedingen. Snelle verzending; ook bij ophalen in de winkel.

zeer positief

erg behulpzaam en vriendelijk personeel! dik tevreden!

Slechte communicatie en slechte producten

Ik heb een aantal artikelen besteld, waarvan ik besloot er drie te houden, waaronder een broekpak van Only. Echter na één keer dragen begon deze al met pillen. Na twee keer dragen had het pak op verschillende plekken plekken met pillige bolletjes. Het contact met the Stone verliep moeizaam (via de WhatsApp service). De reacties komen meestal pas een dag later of zelfs meerdere dagen later. Vragen worden niet volledig beantwoord en er wordt gestrooid met 'we begrijpen dat het heel vervelend is', maar er wordt geen oplossing geboden. Het ligt aan de stof, aan het materiaal waar jet tegenaan schuurt, aan de wasmachine (waar het nog niet in was geweest). Maar er is geen garantie op. De andere items had ik intussen terug gestuurd. Op 28 december is het verstuurd, volgens the Stone is het door hen op 3 januari in goede orde ontvangen. Nu, op 14 januari, is de retour nog niet verwerkt. Ze kunnen ook niet aangeven wanneer dat gaat zijn, want ze hebben het nu eenmaal heel druk.. ook wanneer je hierover contact zoekt krijg je steeds hetzelfde nietszeggende antwoord. Nooit meer the Stone!!!

Goede communicatie en snelle levering

Tevreden over oroduct

Duurt veel te lang

Zit al meer dan een week te wachten op mijn bestelling

Klantvriendelijk

Heel goed geholpen hele goeie service personeel is eerlijk en vriendelijk

Prettig en proffesioneel

Duidelijke site, makkelijk te bestellen , prettige uitleg qua levering . Helemaal goed

Online bestelling

Online iets besteld en in de winkel afgehaald. Communicatie perfect, afwikkeling ook

Fijn winkel en webshop

Slechte service

Slechte service

Super goed. Filiaal Elst heeft alles voor mij geregeld.

Super goed. Filiaal Elst heeft alles voor mij geregeld.

Wacht nog steeds op bestelling

Bestelling is betaald maar na 14 dagen nig steeds niks.

Prima.

Uitstekende service.

Uitermate teleurstellend

Ik heb zeker 2 weken geleden besteld en er is nog niks binnen bij een van jullie eigen filialen

Waardeloos

Iets besteld. Niks ontvangen. Een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was. En mijn geld nog steeds niet terug gehad.

Vriendelijk personeel

Een hele goeie service

De servers is uitstekend je wordt goed geholpen.en als het niet meer in de winkel is wordt het besteld. Ik ga er graag naar toe de keuze is goed ( in Leiderdorp)

Kleding in de winkel dat is gedragen en naar zweet stinkt

Zie bovenstaande

Onwijs fijne winkel

Ik kom al jaren in deze vestiging op de Lange Voort en ik word hier altijd fantastisch geadviseerd

Behulpzame en vriendelijke medewerkers

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Online bestelling gedaan om in de winkel op te halen. Helaas was deze vertraagd en was dit niet aan mij doorgegeven. Via whatsapp contact met the Stone gehad zij hebben voor mij nagekeken waar mijn bestelling was. Het is netjes in orde gekomen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft