Niet blij

Pakket nog steeds niet ontvangen

Op tijd in de winkel, makkelijk met ruilen

Makkelijk snelle service

Bestelling makkelijk te doen en duidelijke communicatie over levering. Zelfs in de kerstperiode binnen de aangegeven termijn truitje in huis.

Uitstekend geregeld, één puntje ik had geen mail ontvangen dat het artikel klaar lag in de winkel. ( ook niet onder spam )

Prima geregeld.

Perfect!

Geweldige aankoop! Deze leren pilotenjas gekocht met een flinke korting en was onder de indruk van de snelle levering. De kwaliteit overtreft de verwachtingen - het is stijlvol, comfortabel en past perfect. Zeer aan te bevelen!

Mooie jurk voor een prima prijs

Nvt

Nvt

In de winkel goede service.

Nou online broeken besteld ging prima. Maar had 1 broek van Harper vive de nep leren cognac kleur die is zo groot geworden na 3 maal dragen. Kan hem niet meer aan. Ze zeiden in de winkel stuur maar een mail maar tot nu toe geen reactie gekregen en dat vind ik niet kunnen. Dus hoop nog iets te horen. Mvg Jeannette Eggenhuizen. [email protected].

Nog steeds niets ontvangen !

Ik heb op 14 december iets besteld, helaas heb ik de kleding nog altijd niet ontvangen. Jammer want ik had dit natuurlijk al lang graag aan gewild.

Netjes geregeld ,eerst passen ,past het krijg het weer netjes mee in de verpakking past het toch niet ,geen probleem zorg de winkel er verder voor ,en krijg je ,je geld terug.

Fijne en gezellige winkel

De dames in de winkel zijn altijd behulpzaam, eerlijk met geven van advies.

Prima en goed.

Fijn

Van aankoop tot ontvangen/retourneren, super goed

Slecht

10 dagen geleden een pantalon besteld in de winkel, nog steeds niet binnen !!! Dit moet toch sneller kunnen???… komt toch niet uit China !!!

losse draadjes bij uitpakken

De webshop is prima hoor en de kleding is grotendeels ok. Helaas bij twee van de gekochte truien al draadjes los voordat de trui voor de eerste keer gedragen werd. Verder gebruikt The Stone als bezorgservice DHL, en daar heb ik niks goeds over te zeggen. Ben normaal tevreden over kleding die ik in de winkel koop dus dat is dan ook maar een beter idee dan de webwinkel gebruiken denk ik zo.

Netjes en snel bezorgd in de winkel. Daar kan je gelijk passen eventueel.

Helemaal Top

Mooi op tijd geleverd

fantastisch

Ik ging naar de winkel maar ze hadden mijn maat niet, dus bestellen ze me online om mijn maat en na een paar dagen ging ik mijn aankoop ophalen. Ze waren erg vriendelijk, alles was geweldig.

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie over bestelling en vervolg qua retourneren. Fijn dat er een retourlabel bij zit.

Afspraak wordt niet nagekomen

Telefonische afspraken worden niet nagekomen.

Teleurstellend en niet te begrijpen

Besteld; 1 paar oorbellen €19,99 1 paar oorbellen €19,99 Spaartegoed €13 ,00 Retour; 1 paar oorbellen €19,99 Zou het te betalen bedrag €19,99 -/- €13,00 = €7,00 moeten zijn. Helaas en tot mijn verbazing moet ik nu €19,99 betalen en is mijn €13,00 weg. Geen ingewikkelde rekensom naar mijn idee maar in de winkel, Stone Hillegom is het jullie medewerkster niet uit te leggen. Oorbellen zijn leuk, dat dan wel maar had ze nog leuker gevonden als ik de €13,00 verrekend had gekregen. Jammer, en nogmaals onbegrijpelijk.

Prachtige blouse mooie kwaliteit

Alleen de bezorging van DHL was ik niet blij mee want ik had helemaal geen code gehad om het op te halen bij de Lidell Rijnsoever en moest ik jullie bellen waar me bestelling bleef en toen hoorde ik dat hetzij een DHL punt lag ja dat vindt ik heel verwarrend

Kan beter

Op tijdig iets besteld , zeggen ze dat het pas later wordt verzonden ! Erg jammer want daarom bestel ik niet meer bij jullie .

Voor de zoveelste keer was de bestelling niet op het filiaal

Ik krijg een mail dat er er moet zijn maar helaas duurt het dan nog een paar dagen. Dit is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt. Kan altijd dat de levering wat vertraagd is maar ik vind dat la je een mail krijgt ze ook moeten zorgen dat het er werkelijk is zodat ik niet iedereen voor niets naar de winkel hoef. Het winkelpersoneel krijgt overigens een dikke 10

Lagosweg 19

2622 CZ Delft