Voor de zoveelste keer was de bestelling niet op het filiaal

Ik krijg een mail dat er er moet zijn maar helaas duurt het dan nog een paar dagen. Dit is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt. Kan altijd dat de levering wat vertraagd is maar ik vind dat la je een mail krijgt ze ook moeten zorgen dat het er werkelijk is zodat ik niet iedereen voor niets naar de winkel hoef. Het winkelpersoneel krijgt overigens een dikke 10

Waardeloos

Denk je dat je bestelling onderweg is, krijg je na 2 dagen een e-mail, of je 10% korting wil omdat je bestelling in slechte staat verkeert… Heel vreemd.

Topppp

Mijn Jas ontvangen en helemaal happy❤️

Goede ervaring

Fijne winkel om te shoppen

Mooie trui online besteld en opgehaald in de winkel .

Goed geholpen

Het is fijn dat de medewerker niet meteen op je afstapt van wat zoekt u. Laten je rustig kijken. En zijn er als je een verkoopster nodig hebt dan wordt je vriendelijk geholpen.

Op tijd geleverd. Artikelen zien er goed uit.

Prima ervaring.

Meerdere merken, leuk personeel en kom er nooit uit zonder iets te hebben gekocht. Nodig of niet.

Word er Supergoed geholpen

K Ben erg tevreden

Alles keurig in orde

Snelle service .Besteld en kon het snel afhalen in de winkel waar was afgesproken Top

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring

Prima en behulpzame verkoopster

We werden vriendelijk en fijn geholpen in de winkel in Brielle. Alleraardigste en behulpzame verkoopster. Niets was haar teveel.

Vriendelijk en snel geholpen

Het duurde ff langer, maar….

Het duurt wat langer voordat je de bestelling krijgt, vele andere kledingbedrijven zijn sneller. Ik denk dat als ze bericht sturen hoever het er mee staat je niet het gevoel krijgt dat ze je vergeten zijn. Na een telefoontje kwam het dan toch. Vijf dagen vind ik net iets te lang, zeker omdat je snellere bedrijven gewend bent.

Super mooie winterjas snel in huis

Bestellen ging goed en makkelijk, had een mooie jas voor mijn vriend gevonden. Goed verpakt en snel in huis. Hij is er helemaal blij mee

Toppie

Snel en goed geregeld.. top

Uitstekende behulpzamam personeel

Goede service en een fijne winkel

Ik vind The Stone in Leiderdorp een fijne winkel. Er werken fijne mensen die je goed helpen.

Magnifique

J'ai trouvé ce dont j'avais besoin à bon prix

Snelle en goede bezorging

Mooie kledingzaak ik kan altijd wat leuks vinden, aardige medewerksters, min punt is dat als je iets in de aanbieding koopt en tocht beslist je niet te houden (retourneren) je krijgt je geld niet terug maar een tegoed bon. Dat is minder.

Fijne service

Medewerkster heeft ons perfect geholpen

Op tijd binnen en product was goed

Heel fijn door de dames geholpen. Niets is te veel en denken goed met je mee. Dit is heel fijn winkelen. Ben zuinig op dit team!!

nog steeds niets ontvangen

Helaas kan ik het truitje niet beoordelen want ik heb nu, na 1,5 week nog steeds niets ontvangen, ik krijg te horen dat het aan DHL is geleverd en die stuurt niets. Geen track&trace en geen mail. Ben bang dat dit retour gaat want besteld voor een feest dat al is geweest

Lagosweg 19

2622 CZ Delft