Fijne winkel en vriendelijk personeel

Topwinkel, leuke ervaring om daar te winkelen

Fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keuze in dameskleding prima sortering.

Arttikel niet geleverd.

Artikel naar bestaand adres laten sturen. Leverancier beweert dat adres niet klopt, heeft niet geleverd en artikel teruggestuurd.

Goede service en snel levering

Niet klantvriendelijk

Bij het retour sturen van mijn online bestelde kleding in The Stone Breda werd ik niet klantvriendelijk geholpen. Ik kreeg geen ruimte om mijn eerlijke verhaal te doen. Ik werd zeer in twijfel gebracht en werd niet eens aangekeken. Hier kom ik nooit meer terug.

Altijd goed geholpen

Ik bestel graag in de winkel online en ervaar het als heel fijn geholpen

Prima te doen zo

Prima.

Veel keuze, prettige medewerkers. Als iets toch niet goed is geld terug geen probleem.

Fijne winkel, veel keus en behulpzaam personeel

Sinds kort geopend en al direct geslaagd met diverse aankopen, inclusief een bestelling. Behulpzaam bij het passen en zoeken naar alternatieven.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit kleding, alleen bij het retourneren in de winkel doet men nogal bitchy.

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en kundig geholpen, advies wat wel en niet kon.

Leuke merken !

Leuke merken ! Snelle online levering Fijne website Fijne winkels ( 3 filialen in mijn regio ) Alleen jammer dat er in de paskamers geen spiegels hangen , anders had ik zeker 5 sterren gegeven

Shirt van Petrol besteld , van goeie kwaliteit en perfect van maat.

Snelle correcte levering!

Goede maat short. Draag hem graag!

Superrrr leuke winkel

Al verschillende keren iets gekocht Niet goed koop maar wel mooie dingen

Jammer dat het verkeerde jurkje was opgestuurd maar ben wel heel fijn geholpen in de winkel in Leiderdorp

Slechte ervaring in hellevoetsluis

Ik heb een hele slechte ervaring in hellevoetsluis meegemaakt.ïk heb een medische diagnose gekregen, waarbij ik mijn kledingstyle drastisch moet veranderen. Ik ben dag 1 gaan onderzoeken wat er mogelijk is bij stone. En heb een grote keuze mogelijkheid ervaren. Ik moet naar jurkjes lange rokken en wijde broeken. 100% anders dan ik gewend ben.Dag 2 ben ik voor de aanschaf gegaan, zo rond de 400 euro aan kleding verzamelt in mijn pashokje. Ongeveer 1 1/2 uur werk, heel veel heen en weer geloop door de winkel heen. Me onzeker voelen of het me wel staat. Ik werd niet 1x aangesproken, hierdoor werd ik nog onzekerder. Ik ben 159, en de wijde broeken zijn mij veel te lang. Zo lang dat ik niet kon zien of het mij staat. Dus een verkoopster opgezocht en gevraagt of ze me kon helpen. Er een speltje in de broekspijp kon steken om te kunnen zien hoe de pijp op mijn gimp zou vallen. Als antwoord kreeg ik, dat doen we niet. Is wel eens fout afgelopen met afspelden. Ik antwoorden dat ze het niet af hoefde te spelden. Maar even vast moesten spelden, daarna konden ze de spelt weer verwijderen. Nee dat doen we niet was het antwoord, daarmee de kous af. Ik droop terug naar mijn pashok. Ze gaf wel aan dat ik een spelt kon krijgen om het zelf te doen. Met mijn vergroeide dupytren hand..wat lastig. En als ik voorover buk om de pijp in te spelden hangt het op de grond. En kan ik dit niet goed doen, ik droop af. Heb nog even getwijfelt, maar omdat ik een pashok vol had besloten alles toch mee te nemen. Echter na dit gebeuren nog zeker 30 min aan het passen geweest. Maar wederom niemand die iets tegen me zegt, of vraagt of het lukt. Ik ga vervolgens met een stapel kleding naar de kassa. En geef aan dat ik een beetje hulp wel gemist heb. En ik het jammer vind dat ze me niet even vraagt of alles ok is. De verkoopster liep gelijk naar haar leiding gevende. Die mij vervolgens aanpakte. Ik heb dit afgekapt, en wilde afrekenen.ook dit ging mis zonder aankoop de winkel verlaten

PRIMA

Prachtige kleding...prima service en verzending

Fantastisch snelle levering

Heel prettig om te shoppen online, voor al omdat de bezorging super snel geregeld is.

Ik vind het jammer dat ik niet op de hoogte wordt gehouden wanneer het pakket is verzonden.

Ik wil graag weten wanneer mijn pakket aankomt.

Gaat prima

Fijne website

Keurige levering en netjes aangegeven

Prima, volgens afspraak

Keurig geregeld.

Goed geregeld

Petrol vest

Mooi vest; past goed en snelle toezending

Lagosweg 19

2622 CZ Delft