Goed geregeld, het pakje afgehaald

mooi shirt en snelle levering

Dit overshirt in de sale gekocht, het is van mooie wol kwaliteit. Erg tevreden mee en snel geleverd.

Fijn geholpen

Super fijn, snelle levering, hele fijne producten

Truien zijn heerlijk zacht. Echt super blij mee. Al jaren trouwe klant. Super mooie collecties altijd. Dankbaar!!!!

Helemaal goed

Wij hebben een hele goeie ervaring met het bestellen van een extra jeans , die er in de winkel niet meer was in de maat die we nodig hadden

Leuke aanbiedingen en goede kwaliteit. Fijn dat ik het bij winkel in de buurt kan ophalen. Goede service.

Top geregeld

Goede en snelle service

Altijd leuk

Zowel in Naaldwijk als laatst in Zoetermeer ben ik erg vriendelijk geholpen.

Leuk personeel en goede service

Ze denken met je mee. Helpen je graag. Fijne winkel.zelfs mijn vader van 81 gaat het liefst daar shoppen.

Prima. Geen enkel probleem

Op digitale vlak valt veel te verbeteren

Geen duidelijke mail ontvangen toen mijn bestellingen waren aangekomen in de winkel. Terwijl dit mij wel was beloofd. Verder zijn de mails die ik heb ontvangen niet goed leesbaar, lettertype 1 volgens mij. Winkel en personeel verder helemaal Top.

Fijne service

Mijn klacht werd heel goed opgepakt en behandeld.

Pas op! Bedrijf levert niet wat je besteld

Ik had een sinterklaas cadeau besteld, een paar oorbellen en een ketting. De ketting heb ik ontvangen maar de oorbellen niet. Snel gebeld, ze zouden er achteraan gaan. Ook een mail met foto’s gestuurd. Na 2 weken krijg ik antwoord dat ze onderzoek hebben gedaan en niets voor mij kunnen betekenen. Service vind ik ronduit slecht, geld kwijt en geen cadeau. Ik bestel hier nooit meer wat.

Geweldige webshop met leuke spullen

Ik bestelde een jas voor onze dochter als kerstcadeau, die werd snel geleverd, goed verpakt, Kwaliteit van de jas voelde goed en was precies zoals beschreven. Helaas moeten retourneren omdat de maat verkeerd was, helaas niet meer in de goede maat te krijgen!

Mooie collectie

Was op zoek naar speciaal artikel en hier gevonden.

Vriendelijk en behulpzaam

Teleurgesteld omdat een broek niet op voorraad was. Medewerker kwam zelf met voorstel in computer te zoeken en voor mij te bestellen.

Artikel niet ontvangen, geen reactie op mail

Artikel niet ontvangen, geen reactie op mail

Heel fijn

Wat prettig was dat in de winkel waar ik het pakketje ophaalde de verkoopster heel aardig en behulpzaam was. Dat maak je niet vaak meer mee.

Duurt lang voordat bedrag is aangepast als je iets retour stuurt

Duurt te lang voordat bedrag is aangepast bij retour zending

Geholpen in de winkel

Levering Top, retour zenden slecht

Levering is ptima gegaan. Retour zenden alleen via Dhl en hier moet je 15km rijden om bij een Dhlpunt tekomen, dus ook via postnl retour kunnen sturen.

Slechte sevice

Veel te lang moeten wachten op de levering, mijn bestelling is pas na 3 dagen opgestuurd.

Online besteld en afgehaald in de winkel.

top geregeld

verlopen zoals ik had verwacht

Ik ervaar mijn bestelling bij the Stone als tevreden, zoals het hoort.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft