Echt vriendelijk en bekwaam personeel

Ik heb een trui besteld omdat de maat niet in de winkel was. Prima op de hoogte gehouden. Wasin de Terp capelle. DoorslG om te kopen was het personeel 2 dames die gewoon Nederlands praten. Geen Engels of Pool of id.

Voldoende maar kan beter

Bij het ophalen van mijn pakketje moest ik een geschreven lijstje ondertekenen. Helaas paste het kledingstuk niet en bracht het terug. Wederom wordt alles met pen ingevuld, kan dit niet gedigitaliseerd worden? Lijkt mij betrouwbaarder en overzichtelijker.

Slecht

Ik heb dezelfde trui gekregen die niet goed was. En dan hebben ze vertel dat het een nieuwe was.

Zeer klantvriendelijk en snelle service

Zie boven.

Snelle nette levering

De bestelling was snel thuis. Mooi pakket, niet alles in losse zakken. Helaas toch wel weer gedeelte terug moeten sturen ivm maat/pasvorm, naar dat is mijn probleem.

Prima ervaring

Goed bedrijf, ruim assortiment, vlotte en correcte verzending.

Weinig communicatie

Een jas besteld. Na een halve week kreeg ik een mail dat er vertraging was. Verder weinig communicatie over de verzending. Na lang wachten en contact opnemen met stone via whatsapp mijn jas toch ontvangen maar ik zal hier niet snel weer iets bestellen. De jas zelf is wel heel mooi, goede kwaliteit (khujo) goede pasmaat en lekker warm.

Superslecht!

25 nov een bestelling geplaatst nu is het 8 dec en nog steeds niets ontvangen!

Ik werd direct geholpen, de bestelling werd geplaatst en was op afgesproken tijd binnen.

Prima van begin tot eind

Prima, top, duidelijk

De website is prima, overzichtelijk en de weg van bestellen tot aan het pakket in de handen hebben is goed gegaan. Kleding zat keurig opgevouwen in de zak. Het enige kritiekpuntje is om vloeipapier te gebruiken om de kleding heen. Snap dat er niet altijd zakjes per kledingstuk wordt gebruikt ivm het milieu maar als alternatief zou ik kiezen voor vloeipapier. Het staat net iets verzorgder.

keurig verpakt en een goed retoursysteem

alles okeee

Ruime keus

Mooie jas besteld. Helaas 1 maat te groot, daarom retour en een maat kleiner besteld. Binnen een paar dagen ontvangen. Werd op de hoogte gehouden van verzending pakket.

Makkelijke site, fijn om te kunnen communiceren via whatsapp. Duurde iets langer dan normaal met verzenden, maar binnen 5 werkdagen geleverd. Goede service item bleek goedkoper te zijn geworden en verschil is verrekend.

Het personeel bij The Stone Leerdam is altijd klantvriendelijk en benadert je persoonlijk.

X

Heel goede service

Trui was er niet in mijn maat. Verkoopster heeft hem toen gelijk voor mij besteld en in dichtsbijzijnde filiaal laten leveren. Daarna toch weer geruild voor een kleinere maat in de winkel. Maar alles is vlot en vlekkeloos verlopen.

alles naar wens, bestelling goed gegaan en mooie shirts ontvangen

Prima!!!

Mijn bestelling was jammer genoeg niet de gepaste maat. Daarom heb ik mijn bestelling direct terug gestuurd, dit was op maandag 04/12. Tot op heden is mijn geld nog niet terug gestuurd van jullie bedrijf.

M'n bestelling is er nog steeds niet..

Geisha spijkerbroek maat 44. Dhl is al 10 dgn onderweg. Mvg Anker

Correct afgehandelde bestelling

Ondanks black vrijdag snelle levering

Mooie winkel uitgebreid assortiment

Duidelijke webshop En ik wordt door de vriendelijke winkelmedewerker gebeld dat mijn bestelling binnen was Ook in de winkel wordt ik netjes geholpen door ook weer een vriendelijke medewerkster

Prima service, snel geleverd

Ik wilde een broek hebben die in de winkel niet in mijn maat was. De broek werd snel geleverd, op mijn verzoek bij de winkel. Helemaal tevreden.

Het is uitstekend geregeld

Waardeloos

25 november besteld. Zou 30 november onderweg zijn. Bestelling nog steeds niet ontvangen. Echt kut.

Makkelijk online bestellen, af laten leveren in je favoriete winkel waar je meteen kunt passen en klaar!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft