Levering duurt te lang

Ik had een broek besteld op 27 nov voor een feestje op zaterdag 2 dec. Het pakketje kwam net op tijd binnen. Bij andere bedrijven heb ik vaak het pakket de volgende dag of de dag erna in huis. Mijn inziens kan jullie levering wel wat sneller.

Leuk hoor

Super ervaring

Slechte communicatie met klant

Geen mail krijgen dat het product klaar ligt in het filiaal.

Mooie kleding alleen lange levertijd

The stone heeft super mooie kleding, online hebben ze dan ook veel meer kleding als in de winkels. Het enige nadeel is als je een bestelling plaats dat het een lange levertijd is, maakt niet uit in welke tijd van het jaar je iets besteld, je krijgt altijd een mailtje....sorry u bestelling is vertraagd.

Bestelling is te lang onderweg een week moeten wachten.

Leuke kleding. Jammer dat ik online niet met afterpay kan betalen.

Goed service in de winkel.

Alles soepel verlopen, alleen jammer dat de bezorging wat langer duurde, maar dat zal de tijd van het jaar wel zijn.

Super fijn en snel

Fijn snel goed koop en vriendelijke mensen

snelle service, goeie kwalteit

Binnen enkele dage geleverd. Netjes verpak, goedkoopste prijs voor mijn broek en blouse.

In de winkel ben ik goed geholpen.

In de winkel ontving ik snel mijn bestelde rok die zeer in de smaak viel.

Jammer genoeg had de mail mijn inbox niet bereikt, waardoor ik onnodig lang op de rok moest wachten.

Prima geregeld

Op tijd geleverd en goed verpakt

Eerlijk en goed

De dames van de Stone Voorburg zijn altijd eerlijk en behulpzaam. Ik kom er graag

Makkelijk om te bestellen en snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt

Goed en duidelijk!

Mooie kleding goede prijs

Makkelijke site waarbij ik voor een leuke prijs kleding voor mijn man heb kunnen kopen.

Perfect verlopen.

In de winkel besteld, en daar ook opgehaald , lag keurig klaar

Ging prima

Mij eerste bestelling bij The Stone is prima verlopen. Heb het pakket opgehaald in de winkel, waar ik vriendelijk geholpen ben.

Super, fijne levering. Duurde wel iets langer dan bij andere winkels, maar prima!

Leuke collectie, goede levering.

Goede kwaliteit , qua collectie veel verschillende merken en variatie in prijs.

Leuk personeel

Leuk en behulpzaam personeel. Helaas geen mail ontvangen dat mijn bestelling binnen was. Hier zelf achteraan gegaan.

Prettige winkels

Goeie sortering en prijzen vriendelijk personeel.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft