Prettige winkels

Goeie sortering en prijzen vriendelijk personeel.

Webshop en fysieke winkel zijn verschillende organisaties

Ik heb mijn bestelling via de webshop naar de fysieke winkel in Hillegom laten komen. Ik dacht lekker makkelijk, dan kan ik de producten direct passen. Mijn bestelde spijkerbroek (PME) bleek niet de gewenste pasvorm te hebben. Gelukkig hadden ze in de winkel een andere spijkerbroek van hetzelfde merk en dezelfde prijs. Mijn verbazing was groot dat omruilen niet mogelijk is. De bestelde spijkerbroek, met Black friday korting van 21%, moet retour worden gezonden, waarna ik enkele dagen later m’n geld retour krijg. De gewenste spijkerbroek in de winkel kon ik direct afrekenen tegen de actuele prijs, dus geen korting! Niet te bevatten! De winkel medewerker kon niks voor me betekenen, en gaf aan dat het verschillende systemen en winkels zijn. Ik heb de gewenste spijkerbroek in de winkel gelaten. Voor mij geen bezoek meer aan de Stone winkel of webshop meer! Er zijn genoeg alternatieven in de buurt / online. Een ronduit slechte ervaring!!!

Gewoon een hele fijne winkel . Mijn man slaagd er altijd

Fijne modewinkel

Leuke modewinkel voor mij en met fijn personeel. Ook voor mijn man welke een fan is voor PME Legend kleding.

Vieze deo in de verpakking

Ik heb bij de stone een cadeautje besteld voor mijn kleine nichtje. Ze wou graag een my jewellery ring. Erg leuke ring & ze was er ook blij mee. Maar toen het pakket aan kwam zat er in de verzendzak een vieze mini deo, dit konden we echt niet waarderen. Ik bestel de volgende keer liever iets bij my jewellery zelf.

Makkelijk en duidelijk

Online besteld. Levering had vertraging. Ik werd netjes op de hoogte gehouden.

Makkelijk te bestellen, ruime keuze

Makkelijk te bestellen, snelle bezorging, retourneren geen probleem. Perfect een aanrader.

Goede kwaliteit

Altijd vriendelijk personeel

Fijne winkel om te bestellen of te kopen

Zeker bestellen gegarandeerd van je producten en als het niet past kan je het ook terugbrengen in dichtstbijzijnde winkel of kosteloos terug sturen.

Goed meegedacht in de winkel

Heb nog steeds geen pakketje ontvangen op 28 november besteld en betaald

Ik heb 28 november een pall mail jas gekocht maar nog steeds niet ontvangen ik bestel vaker online bij zalondo of Nike gelijk volgende dag in huis maar bij de stone zeggen ze dhl druk heeft waar ik niet in geloof hoop nog dat ik mijn jas krijg

Online besteld, in winkel bezorgd. Kreeg netjes een telefoontje(niet meer gewend tegenwoordig is er geen persoonlijk contact, alles digitaal). Heel vriendelijk te woord gestaan en wat later afhalen was ook geen probleem. Zeker voor herhaling vatbaar èn aan te raden!

super

leuk,snelle verzending

Super bedankt voor de snelle levering

Fijne zaak, denken met de klant mee.

Van een mooie bloes was mijn maat niet op voorraad in de winkel. Werd gelijk online besteld en kon hem enkele dagen later ophalen in de winkel.

Heel klant gericht

Doen alle moeite om mijn wensen op te lossen. Zoals andere maat die niet op voorraad is overal gaan zoeken. Héél gezellige sfeer in de winkel, personeel gaat relaxed met elkaar om.

Goed geholpen

Heel goed geholpen in de winkel.

Waardeloos en nooit meer!

Hebben 2 volle dagen thuis moeten zitten,omdat DHL 4x …..de bezorgperiode veranderde en daarna het presteerde om 3 uur na het hun laatste bericht,het pakketje ,eindelijk te bezorgen.

Geen pakket

Ik heb mijn pakket nog niet binnen..Zou vorige week dinsdag al komen. Erg balen. En kunnen jullie dit oplossen?

Fijne winkel met goede service en prettig personeel!

Erg prettig!

Top levering

Zo als altijd op tijd geleverd en top product

Geen antwoord op mail, levertijd meer dan een week

Tot op heden nog geen antwoord gekregen op gestelde vraag via mail. Levertijd van ruim een week is tegenwoordig niet meer uit te leggen, en al helemaal niet zonder de klant hierover op de hoogte te brengen

Fijn personeel proberen altijd het beste voor de klant

Een trui en een broek waren niet op voorraad Maar even een belletje naar het dichtstbijzijnde filiaal En opgelost

Netjes en snel bezorgd bijbeen afhaal punt.

Mooie kleding, goed geselecteerd voor alle lweftojden.

Ik slaag altijd bij de stone, niet van maat, altijd kunneen ruilen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft