Top winkel

Fijne winkel kom er graag!

Het is nog niet binnen of de communicatie blijft uit

Er is nog niets binnen

Verwarend

Mijn jas zou 30 november geleverd worden. Heb gelijk doorgegeven dat we niet thuis zouden zijn en doorgegeven om de jas bij het DHL punt op de Veneweg afgeleverd kon worden. Daarna kreeg ik bericht dat de jas retour gezonden is. Daar heb ik nog steeds geen reactie van ontvangst op gekregen. Graag wil ik weten hoe dit zit.

bezorging zoals aangekondigd

ik heb een pak besteld en dit laten bezorgen in een the stone filiaal. Ik ben keurig op de hoogte gehouden en het pakketje lag op tijd klaar.

Alles is te leuk!

Er blijft altijd wel iets plakken aan je handen. Te leuke winkel!

goede kwaliteit

Correcte afhandeling en goede kwaliteit

Vriendelijk enthousiast

De had wat ik al een tijdje een oogje op had toch gekocht. Medewerkster was enorm vriendelijk en meewerkend. Ze heeft geholpen bij de bestelling en toen ik m af kwam halen was zij er ook, teken van herkenning. Jas blijft geweldig. Personeel......blijf zo doorgaan!

Snel en compleet

Prima levering

Duurt te lang

Week na bestelling nog steeds geen mail ontvangen dat artikel in winkel opgehaald kan worden.

Prima snel geleverd

Superleuk en snel bezorgd

Mijn eerste ervaring met The Stone viel tegen

Twee jassen besteld. Een hiervan was echt vuil en een jas had een beschadiging. Alles weer kunnen retourneren. Jammer.

zeer vriendelijk geholpen

Ik ben tevreden klant. Eerst past de maat niet wordt een nieuwe besteld. Weer geholpen toen ik het aan had. En gelijk mee genomen anders had ik het geld terug gekregen

Bestelling geplaatst en vlotte levering bij winkel.

grandioos

Word snel geleverd, nooit geen problemen bij retour

Zeer snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd, met nog kleine attentie erbij.

Altijd zowel in de winkel als online goede service

In de winkel, online en klantenservice goede service!

Prima webshop

Ik bestel regelmatig via de webshop en dit gaat prima. Mijn pakketje haal ik op bij een filiaal waar ze ook erg behulpzaam zijn

Zeer goed zit prachtig prima service

Besteld via online ( doe ik niet vaak ) Maar de service was zeer goed . En duurde maar paar dagen en 3.75 betalen om het thuis te laten bezorgen

Goed geregeld

Perfect gegaan

Geweldige winkel

Altijd heerlijk om daar te shoppen,leuke meiden die altijd in zijn voor een praatje

Heel goede ervaring

Lagosweg 19