Super levering

Super snelle levering netjes verpakt!

Goede en snelle service

Xxxxx

Top!!

snelle levering, eerst passen en achteraf betalen

Gezellige fysieke winkel met vriendelijke personeel

Ik vind naar een fysieke winkel erg prettig. In deze winkel is genoeg keuze. Personeel is vriendelijk. Ook wanneer je met lege handen vertrekt. Ik kom hier graag.

Fijne webshop en kwalitatieve kleding

Overzichtelijke webshop. Afbeeldingen van kleding komen overeen met ontvangen producten. Kwalitatieve kleding en tot dusverre altijd in de juiste maat besteld.

Steeds vaker slechte kwaliteit

Ik ontvang steeds vaker slechtere kwaliteit kleding. In dit geval een blouse van only. Dit keer kon ik hem ruilen voor een nieuwe. Eerder had ik ook al een blouse bij de stone vandaan waar gelijk de eerste keer dragen al een scheur bij de naat kwam. Toen moest ik het doen met een tegoedbon die ik elke keer weer vergeet in te wisselen. Verder fijne winkel en bepaalde merken wel van goede kwaliteit.

Het duurt te lang voordat het geld van een retourzending terug gestort wordt

Dat het te lang duurt voor dat je bij een retourzending het geld terug krijgt, dat zou wel wat vlotter kunnen.

Fijne winkel

Fijne winkel! Had eerst de verkeerde jas gekocht in de winkel. Zodoende merkte ik toch dat ik de gene wilde die niet in meer in mijn maat in de winkel hing. Deze was zo besteld en kon ik een week later ophalen. Blij met de jas die ik nu heb!

Super goede services

Goede services en bezorging pakket in goede orde ontvangen!

Goede en snelle levering

Snelle levering, netjes ingepakt. Retour ook goed afgehandeld

Makkelijk en snel

De bestelling was snel binnen. Via de mail goed op de hoogte gehouden wanneer ik deze op kon halen.

Snelle levering!

Snel besteld, snel geleverd

Het artikel was makkelijk en snel besteld. De levering was vlot.

Er wordt daar met je mee gedacht

Ik wordt altijd fantastisch geholpen

Leuke winkel, servicegericht personeel

Gewoon top !

Duidelijke website omschrijving en foto 's van de kledij. Perfecte levering

Prima en vriendelijk geregeld

Bestelling werd geregeld zoals verwacht, prima dus

In de winkels altijd vriendelijk en ,behulpzaam, betaalbare kleding

Goede kwaliteit

Ben heel tevreden met mijn bestelling maar de aflevering van DHL is verschrikkelijk ze bellen en slaan haast de ruit uit de deur en als je open doet gooien ze het pakketje zo op de stoep en lopen gewoon weg erg asociaal van de bezorger

Fijne site snelle levering

Lekker shoppen

Ik vind het bij ons in het dorp een winkel om graag te komen. Gezellige meiden werken er, ze laten je zelf rondkijken maar heb je vragen, helpen ze je op een prettige manier.

Snelle bezorging, goede service

Snelle bezorging in de winkel zonder extra kosten.

Helaas een kapotte jas ontvangen en ik hoor niks over geld terug gestort krijgen. Kan nog komen.

Hebben ander filiaal gebeld en ervoor gezorgd dat ik het in Arnhem kon ophalen. Altijd vriendelijk.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft