Fijne site snelle levering

Lekker shoppen

Ik vind het bij ons in het dorp een winkel om graag te komen. Gezellige meiden werken er, ze laten je zelf rondkijken maar heb je vragen, helpen ze je op een prettige manier.

Snelle bezorging, goede service

Snelle bezorging in de winkel zonder extra kosten.

Helaas een kapotte jas ontvangen en ik hoor niks over geld terug gestort krijgen. Kan nog komen.

Hebben ander filiaal gebeld en ervoor gezorgd dat ik het in Arnhem kon ophalen. Altijd vriendelijk.

Bezorging bleek problematisch

Ik had vanwege verminderde validiteit een webshop bestelling gedaan maar moest het pakket ( nadat bezorgtijd 3 x uitgesteld was) in een andere plaats op een onbekend adres ophalen. DHL klantenservice was onbereikbaar, hopeloze chat box. Broek viel klein uit maar ruilen met zoveel strubbelingen. In de dichtsbijzijnde winkel was deze niet op voorraad.

Ik heb mijn bestelling nog niet in handen

Vind jullie mail verkeer erg onduidelijk. Is mijn aankoop gereed om op te halen?

Fijn om hier te kopen of online bestellen.

Koop altijd bij De Stone ze hebben ook merk kleding. En gezellig om daar te kijken en meestal koop je iets.

Prima winkel

Zowel in de winkels als online is de service en vriendelijkheid goed.

Vriendelijk personeel

Erg goed

Snelle levering en wanneer het artikel niet goed is zit de retourlabel er al in Geen gedoe dus

Ruime keuze, snelle levering

Fijne winkel!

Personeel vriendelijk en leuk om rond te kijken .

Waardeloos geholpen.

Jas van Haper @yve gekocht in Gouda. 1 week geleden gekocht. Toen ik de jas uit de tas haalde om deze mijn dochter te tonen, zag zij, dat er een gaatje ad onderkant was. Ook merkte we toen, dat de jas nauwelijks dicht ging omdat de voering erin bleef hangen. De jas teruggebracht en de verkoopster zei, u brengt hem terug omdat de voering blijft hangen. Dit hebben al deze jassen Ik attendeerde haar op het gaatje onderaan de jas. Dit had ik beter niet kunnen doen. Er kon voor mij niets gedaan worden ook geen geld terug zie de 1e leidinggevende. De manager werd gebeld en deze zou maandag aanwezig zijn Vandaag lees maandag weer terug maar geen.manager die had het te druk. Een andere afspraak kon niet gemaakt worden Misschien vd week facetten. De jas moest id winkel blijven en geld teruggeven. Tja dat zou helaas niet gaan. Ik heb er veel gekocht maar zal er nooit meer kopen. Bij aankoop werd er gezegd als de jas niet voldoet komt u terug en krijgt u het geld terug. Heb de jas weer meegenomen, met achter de toonbank een respectloze grinnikend de 1e leidinggevende. Ik zal er nu een zaak van maken. Ben nog nooit zo hufterig behandeld. Jas heb ik nooit gedragen en zat nog id tas.

Ben er heel goed en vriendelijk geholpen

Een trui pas gekocht en een week later een pantalon. Alle twee dus prima. Goede en fijne verkoopsters.

Z

Ik heb een zeer goede ervaring met the stone. Mijn vraag is zeer goed en naar tevredenheid behandeld

Fijne ervaring met leuk personeel

Aangenaam verrast ook door prijs kwaliteit verhouding..

Zeer goed!

Zeer goed!

Ik ben zeer goed geholpen door de verkoopsters

Mijn artikelen zijn netjes verpakt en in goede staat ontvangen! De kwaliteit is super!

Ik zou zo weer bij the Stone bestellen. De regenjas is nog mooier dan afgebeeld en van goeie kwaliteit. Ik ben 1.74 (68 kilo) en heb maat L besteld zodat er nog een trui onder gedragen kan worden. De jas valt mooi en niet te wijd.

Leuk personeel I

Je krijgt eerst een tegoed bon wat je gespaard hebt Maar als je deze inleverd met je aankoop dan krijg je niet de korting van 30 %

prima service!

...

Word écht als klant geholpen, met aandacht!ht!!

Personeel heeft tijd, en aandacht voor de klant, en ook weten wat er in de winkel hangt,dat is wat in veel winkels te wensen over laat, daar moet je t zelf maar uitzoeken!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft