ruime keuze, prima kwaliteit, betaalbare prijzen !

Voor 't eerst broeken en truien gekocht bij The Stone. Had ik eigenlijk eerder moeten doen. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij uitzoeken juiste keuze. Ook met terugwerkende korting ontvangen !

Fantastisch geholpen!

Zeer klantvriendelijk!

Erg goed

Problemen met een jass. Meteen reactie en meedenken. Snelle afhandeling. Geen dagen eroverheen, voordat zij iets laten horen. Zijn correct. Personeel in de winkels ook beteid om te helpen.

De site is overzichtelijk en mooi. De bestelling was er snel! Goede service.

Gezellig personeel

Altijd leuke aardige meiden .erg behulpzaam

Fijn, goed te vinden en snel geleverd.

Door een kapot vest was ik op zoek naar een. Na kort zoeken gevonden. En supersnel geleverd. Top een verstandelijk gehandicapt persoon heel blij gemaakt.

Geen klachten

Online rokje besteld, snel gekregen maar helaas te groot. Teruggebracht naar de winkel en alles is netjes afgehandeld

Prima en leuke winkel.

Personeel is heel vriendelijk en denken met de klant mee. Je wordt niet aan je lot overgelaten. Heel fijn.

Fijne winkel en personeel

Deskundig en vriendelijk personeel. Altijd behulpzaam. Leuke kleding in verschillende prijsklassen.

Zeer prettig

Snelle en goede

Duidelijk en goed

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudig en duidelijk te bestellen. Ga zo door.

Helemaal prima

Op tijd bezorgd en makkelijk achteraf betalen!

Klantvriendelijke medewerker

Leuke merken, in de winkel aardig en behulpzaam personeel in Breda

Geweldig mooie winkel en goed personeel

Geweldig niks mis mee

Fantastisch personeel

Vriendelijk personeel, erg goed geholpen. Zeker niet de laatste keer dat ik hier binnengelopen ben.

Altijd goed!

Altijd goede service

prima winkel

Jammer dat het niet paste ,maar een perfecte retournering super snel

In de winkel word ik altijd leuk en eerlijk geholpen. Online ook prima service, snelle en nette levering...

De verkoopster hielp ons prima. kleding was de dag later thuis bezorgd. mooie winkel helfheuvel vooral de heren kant.

Slechte service

Een behoorlijke klacht over een product. Het product gaf blauw af waardoor ik schade heb aan mijn short eronder en waardoor mijn horlogebandje verkleurt is. Dit gaat er niet meer uit. Als troost 10% korting op de volgende bestelling. Niet nodig want ik bestel hier niet meer.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft