Boter bij de vis...

Snelle levering en uitstekende regeling en behandeling van retour gezonden producten. Dit bedrijf is TOP!!!

Prettige zaak met leuk personeel.

Ik had 2 polo,s besteld in verschillende maten,heb ze mee naar huis genomen en van daag terug gebracht.

Prima verlopen…

Bestelling was er binnen enkele dagen, erg tevreden..

Fijne winkel en website Vriendelijk en behulpzaam personeel

Niet goed

Ik was niet gebeld dat mijn pakketje er al lag . Jammer dit.

Erg goed geholpen in de winkel maar ook met telefonische contact gehad en netjes geholpen en ook goed geregeld met het geld wat wordt teruggestort, geweldig.

Snel geleverd en prima verpakt

Snelle levering 2 dagen eerder dan verwacht

Fijn dat het meteen verzonden wordt en je er niet eerst een wk op moet wachten

Erg prettig en vriendelijk personeel

De keuze om het in de winkel op te halen en te passen werkt voor mij super. Worden er altijd vriendelijk geholpen

Top zaak

Snelle levering Fijn personeel

Super winkel mooi assortiment en goed personeel

Altijd goed geholpen, zelfs bij retourneren.

Goede sale, binnen een paar dagen geleverd

Geen opmerking, gewoon tevreden

Ik kreeg mijn artikel na 3 dagen toe, en ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop. Dit is dus zeker te vertrouwen

De medewerkster heeft de bestelling snel geplaats online

Prima service.

Polo shirt was niet in mijn maat aanwezig . Bestelling geplaatst en op korte termijn bericht dat het bestelde opgehaald kon worden.

Service goed

Het bestelde is kleiner dan de maat doet vermoeden. Het gaat dus retour helaas!!

Snelle services

Goed geholpen!!

Goede service, snelle levering, mooie broek.

Als je iets nodig hebt voor een speciale gelegenheid snappen ze wat je nodig hebt

Kleding besteld maar de maat was niet goed retour kunnen sturen zonder problemen . Top service Ga er vaker bestellen .

Snelle levering en service

Goede webshop en winkels, de service is goed ook met ruiling of retouren, nog nooit problemen gehad en je krijgt een mail wanneer je de bestelling op kan halen in de winkel. Prima dus

Slechte levering

Melden dat het verstuurd is . Maar dan nog weken wachten op levering.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft