Prijs en kwaliteit zijn goed. Service is goed. Wel opletten met de maten. Die vallen soms anders.

Oké

Oké

Lange levertijd

Heb in de winkel 2 Truitjes in mijn maat via een al betaalde bestelling gedaan al betaald duurt echt heeeel lang voor het in mijn winkel klaar ligt !!!!

Snelle levering, maar broek was al kapot toen ik hem ontving.

Prima levering

top

Snel geleverd en ophalen in de winkel top.

Heel fijne zaak, uitgebreide keuze, goede service en vriendelijk personeel!

Ik kom hier regelmatig en word altijd goed en vriendelijk geholpen, ze hebben een uitgebreide keuze en prima service!

Stofsamenstelling staat niet vermeld.

Bestelling ging prima. Levering was iets verlaat maar geen probleem. Jammer dat er geen samenstelling van de stof vermeld staat op de site. Broek daarom retour. Op thestone.nl gezocht naar een rubriek retouren maar niet gevonden. In de bestelmail stond dit gelukkig wel.

Super service van de winkel

Ik had ervoor gekozen om mijn bestelling bij de vestiging in Schiedam af te halen. Alleen kwam het pakketje iets later binnen dan ik had gehoopt. ik had namelijk gelezen levering binnen 1-3 werkdagen maar het was dus verzending binnen 1-3 werkdagen. Het personeel heeft mij gebeld toen het pakketje aangekomen was. Zo had ik mijn pakketje alsnog optijd!

Super snel bezorgd, goede kwaliteit.

Ik heb nu een paar keer via internet iets besteld uit de uitverkoop, en in een winkel laten bezorgen en opgehaald. Wordt netjes op de hoogte gehouden hoe de status is van mijn pakje. Krijg mailtje wanneer ik het in de winkel op kan halen bij mij in de buurt. Als het artikel niet past of andere reden, kan ik het weer in de winkel afgeven. Goede service en goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Vriendelijk en snel geleverd

Bediening TOP! Omruilen geen probleem na fout in een van de naden.

Twee broeken gekocht waarvan er een stikfout bleek te hebben. Dat is vriendelijk en accuraat opgelost.

Fijne winkel.

Je wordt altijd fijn geholpen. Denken met je mee en zijn geduldig en vriendelijk.

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en als ik een email stuur krijg ik geen reactie

Prima service, houden je goed op de hoogte van het bestel/verzendproces

Het bestellen in de winkel ging makkelijk en ik kon het een paar dagen later ophalen dus dat was fijn. De bestelling duurde alleen 4 dagen i.p.v. de aangegeven 2 of 3. En ik ontving de mailtjes met verzendbevestiging niet, dus moest ik even bellen of het er al was. Maar dit was niet erg hinderlijk.

Nette en goede service

De has had vertraging en daar kregen we netjes en tijdig een mail over.

Wel besteld betaald, niet afgeleverd in winkel

Diverse keren bellen opnieuw naar winkel opgestuurd. Aktie: 2 de helft dan voorbij. En als het niet goed is geen ander model te bestellen. Aktie periode dan voorbij.

Waardeloos! Koop hier niet want je krijgt nooit je geld terug bij klacht

3 dagen na aankoop lieten de versieringen van de broek los. Na klacht geen geld terug.

Een winkel di zich niet opdringt. Vriendelijke verkoopsters. Mooie uitgebreide collectie dames en herenkleding.

Bestellen gaat prima.

Artikelen waren helaas gerafeld of er zat een naadje los en bij het retour brengen in de winkel was de verkoopster die hielp nou niet echt vriendelijk beetje zuchtend en dat gevoel was nou niet heel prettig.

Verkeerd artikel ontvangen, direct omgeruild

In de winkel direct omgeruild voor het correcte artikel. Geen formulieren. Gewoon een aardige medewerker die het direct regelt.

Alles naar wens

Alles naar wens

Goed mee kijken en advies geven

Altijd goed shoppen bij The Stone

Altijd een goede ervaring bij The Stone, vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. Handig dat je vanuit de winkel kunt bestellen. Ophalen is makkelijk, zodat je het kan passen in de winkel en als het eventueel niet past gelijk kan retouren in de winkel. Top service! Ga vooral zo door! Ik kom graag bij jullie.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft