Alles naar wens

Alles naar wens

Goed mee kijken en advies geven

Altijd goed shoppen bij The Stone

Altijd een goede ervaring bij The Stone, vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. Handig dat je vanuit de winkel kunt bestellen. Ophalen is makkelijk, zodat je het kan passen in de winkel en als het eventueel niet past gelijk kan retouren in de winkel. Top service! Ga vooral zo door! Ik kom graag bij jullie.

mijn bestelling goed ontvangen

Mijn bestelling goed ontvangen. Alleen een uur later dan men eerst aangaf.

Was goed

Zoals ik had verwacht

Een artikel besteld, maar toch bedacht en retour gestuurd. Alleen jammer dat nergens duidelijk wordt aangegeven dat er retourkosten zijn.

Perfect!

Was de 1e keer!

Snelle levering en zeer vriendelijke medewerker

Jas paste helaas niet goed, medewerker in Leidschendam heeft enorm vriendelijk geholpen bij het verwerken van de retour.

Makkelijk

Ideaal om eerst het bestelde te passen en daarna af te rekenen.

Altijd super !

Online bestellen of in de winkel shoppen bevalt allebei super .

Makkelijk bestellen, relatief lange levertijd

De bestelling in de webshop is prima, alleen het moment tussen bestellen en leveren kan korter. Als je een bestelling plaatst moet je de volgende dag, hoogstens de tweede dag na bestelling het product binnen hebben

Fijne kleding van goede kwaliteit

Regelmatig kleding hier besteld en schoenen. Maat is altijd precies goed, zit als gegoten. Levering mag van mij iets sneller.

Keurige levering

Snelle keurige levering

laatste mode voor elk wat wils

Leuke mode voor iedere leeftijd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk

Zeer fijn vriendelijk personeel

Alles prima gegaan

Online prima, winkel flop

Online bestelling geplaatst, was helaas niet goed qua maat. Heel toevallig zouden we een weekend weg gaan in de buurt van een The Stone winkel. Dus daar nieuwe bestelling opgehaald en een andere broek extra meegenomen. Toen begon het drama. Personeel begreep het gewoon niet, ook niet na herhaaldelijk uitleggen. Na een halfuur gezeur (jammer in een weekendje weg…)me er maar bij neergelegd en kreeg €3 te weinig terug. Het gaat me niet perse om die €3, maar wel om het feit dat er zo mega moeilijk gedaan werd. Geef je klant het voordeel van de twijfel en die €3. Nu had je gezeur in een volle winkel en een klant die boos weg gaat. Gemiste kans! Winkels zou ik dus afraden, online was prima. Redelijk snel binnen en leuke actie (2e broek halve prijs).

Nog nooit teleurgesteld

Wordt super geholpen in de winkel. Online bestellen en dan afhalen in winkel vind ik super fijn en is gelukkig nog steeds gratis.

Goede service!

Na een verkeerde aankoop is er alles aan gedaan om de juiste maat zo snel mogelijk alsnog te regelen.

Zeer snel ondvangen

Ik heb een broek in de winkel gekocht Maar was niet in mijn maat vooradig En werd op gestuurd Zeer snel ondvangen en netjes verpakt Dank je Zeker terug naar deze winkel Prijs kwalitijd zeer goed

Fijne service

Netjes verpakt en duidelijke omschrijving

Snelle reacties mijn mails en goede uitleg

Matig

Het bestellen in de winkel ging goed! 1 artikel heb ik retour gebracht in de winkel en het geld terug krijgen is nogal omslachtig. Niet nodig tegenwoordig kan je bijna in iedere winkel direct het bedrag retour pinnen. M.v.g. Jacky Schuurink

Prima. Vlotte bezorging, gemakkelijk retourneren

Het pakket was goed ingepakt. Netjes bezorgd. Het product was naar verwachting.

goed geholpen.

goed geholpen fijne verkoopster.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft