Betalingskeuze slecht bij bezorgen in winkel

Had gekozen voor achteraf betalen, dacht dus in winkel. Maar was net rivertypay dus online. Broeken naar winkel gestuurd, dacht meteen passen, wanneer niet goed daar laten en evt een andere passen. Dat kon allemaal niet. 1 broek was goed, de andere minder. Kon niet 1 terug en 1 uit winkel Door 2e halve prijs moest dan alles terug en 2 in winkel. 1 broek was goed, maar hadden ze niet in de winkel meer. Maar moest eerst terug worden gestuurd en zouden hun een nieuwe bestellen, hoe krom (en slecht voor milieu tegenwoordig) Uiteindelijk beide broeken maar genomen vanwege omslachtigheid. Dus vanwege betaalmethode en 2e halve prijs dit probleem.

Fijne webshop

Fijne webshop. Jammer dat je via het retourformulier niet kunt ruilen. Dan betaal je twee keer verzendkosten als je het opnieuw moet bestellen.

Toppie

Duidelijk makkelijk

Goed meegedacht

De verkoopmedewerkers in de winkel denken goed met je mee. Voorraad informatie op de site klopte niet helemaal.

Snelle verzending maar geen levering door DHL

Zeer snelle levering maar pakje is niet bezorgd op mijn werkadres door DHL op 24 oktober. States bezorgd in brievenbus terwijl er geen brieven is maar een balie. Contact opgenomen met Stone maar hoor er niets meer van. Artikel opnieuw besteld in de hoop dat het nu wel wordt maar wel twee keer betaald. Stone prima qua snelheid maar jammer dat er geen terugkoppeling is geweest naar mij en dat DHL niet zijn werk doet.

Overzichtelijke website en betaalbare kleding

Ik vind het een goede website. Er staan voor mij goede beschrijven van het kledingstuk. Ondanks de verschillende merken komen de maten goed overeen waardoor ik (nog) niets heb geretourneerd. Kleding is van goede kwaliteit en voor elk budget.

Super geregeld

Mooie kwaliteit kleding collecties

Mooi ingerichte winkel en ruime overzichtelijke keuze aan kleding merken

Werd goed geholpen in winkel kleuren die ik wilde waren er niet in mijn maat werd gelijk gekeken om zexonline te bestellen

Fijne meisjes

Prima geholpen fijne winkel

Top !

Een colbertje wat ik graag wilde was niet meer in de gewenste kleur in de winkel, personeel heeft het besteld en ik had m binnen een paar dagen binnen. Fijne service.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk personeel en goede adviezen

slecht

heb het pakketje niet eens ontvangen.

Behulpzaam en goede afhandeling bestelling

Zat helemaal niet verpakt

Alles zat zonder bescherming in de zak. Voir witte producten is dat niet fijn.

Altijd goed

Goede kwaliteit en goede service

Fijne winkel in de hoven te delft

Prima winkel op presikhaaf goed geholpen en bestelling goed geregeld .

Overzichtelijke site en gemakkelijk te bestellen.

Duidelijke ste en bestellen gaat gemakkelijk. In de winkel op te halen en daar ook evt. te retourneren. Dus makkelijker kan het niet.

Leuke winkel

Gezellige dames om te helpen

Netjes en op tijd !

Netjes en op tijd geleverd

Goed geholpen

Goede kwaliteit kleding en goed personeel

Snel en duidelijke communicatie

Na mijn bestelling kreeg ik al vrij snel bericht dat mijn bestelling verzonden ging worden. In die communicatie stond zeer goed aangegeven op welke tijd mijn bestelling in de winkel zou liggen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft