Snel en duidelijke communicatie

Na mijn bestelling kreeg ik al vrij snel bericht dat mijn bestelling verzonden ging worden. In die communicatie stond zeer goed aangegeven op welke tijd mijn bestelling in de winkel zou liggen.

Snelle bezorging

Mijn bestelling was snel bezorgd.

Veel keuze en snelle levering

Prima ervaringen met The Stones. Regelmatig mooie kortingsacties, o.a. van een van mijn favoriete merken Geisha, snelle levering en artikelen worden netjes ingepakt bezorgd.

Heel zorgvuldig en correcte benadering

Positief en meedenkend.

Fijn dat je bestellingen ook in de winkel geholpen kunt worden als je online heb besteld . Goed service.

Prima gelopen, snelle levering

Aanradertje!

Artikel was snel en correct bezorgd. Mooi verpakt. Heel blij met mijn item. Goede zaak met een ruim assortiment.

Prima ervaring

Fijne webshop, goede communicatie en snelle levering.

Makkelijk bestellen

Product was zo gevonden en besteld.

Heel netjes

Erg tevreden, netjes afgehandeld, precies zo als vermeld

Snelle juiste levering.

Snelle juiste levering.

Spiegeltje spiegeltje

Ik mis een spiegel in de paskamer. Kan niet op mijn gemak passen, aangezien het vaak dringen is voor de spiegel. Dus ik ben gauw geneigd om, wanneer ik iets leuks zie, het maar te laten hangen. En velen met mij. Erg jammer, want er zijn vaak leuke dingen te vinden.

Snelle levering!

Snel geleverd, mooie produkten!

Snel en correct geleverde prosucten

Ik vond het makkelijk te bestellen. Het was snel geleverd. De producten waren zoals omschreven en op het plaatje was afgebeeld. Ik ben over deze bestelling zeer tevreden.

Hele goede service

Was in wijchen. De juiste mat broek was er niet. Is besteld en binnen 2 werkdagen kreeg ik een telefoontje. Broek past en ik helemaal happy

Het kleding stuk is niet goed gecontroleerd bij het inpakken.

Ik heb een jas besteld en bij ontvangst zat er al een vlek op. Ik werk zelf in een winkel die ook bestellingen naar klanten verstuurd Maar mij is altijd geleerd, dat het een een cadeautje moet zijn als de klant zijn bestelling uitpakt. Dus onbeschadigd en netjes ingepakt En dat is het niet als er al een vlek op zit. En dit bij een best wel duren jas. Beetje jammer

Fijne en snelle levering.

Fijn personeel

Goede service en advies. Laat mij ook zelf mijn gang gaan. Niet opdringerig.

Perfect geregeld

besteld in de winkel en snel geleverd.

Gewoon heel netjes

Prima keurig

Fijne winkel en prettig online

1 Fijn geholpen in de winkel Een trui die bij hen niet in voorraad was in mijn maat gebeld naar een ander filiaal en een dag later kunnen halen 2 Online besteld binnen een dag kunnen halen in de winkel

topp

snel geleverd en makkelijk op te halen en te passen

Vriendelijk personeel

Fijn

Stone is een fijne winkel, en als iets uitverkocht is, wordt er gekeken of het bij een ander filiaal te krijgen is. En de volgende dag is het binnen.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling