Fijn

Stone is een fijne winkel, en als iets uitverkocht is, wordt er gekeken of het bij een ander filiaal te krijgen is. En de volgende dag is het binnen.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Goede 1ste keer

Alles is vlot verlopen.

Snelle levering en snelle afhandeling retour

Snel

De artikelen werden snel geleverd.

Top geregeld super snel !

Ook fijn geholpen in de winkel

Leuk geholpen

Ik had een outfit nodig voor een bedrijfsuitje. Verkoopster dacht leuk mee en liet me een aantal shirts zien bij een rok die ik leuk vond/vind. Een plezierige ervaring! Uiteindelijk met twee shirts en een rok naar huis gegaan.

Snel geleverd en afhalen in winkel

Prima!!!!

Altijd vriendelijk en behulpzaam in vlaardingen. Niks is teveel. Kom er graag.

Netjes verpakt en geleverd!

ik ben zeer tevreden over deze winkel

Hele snelle en goede levering. Top

Besteld 2 dagen later binnen, goed verpakt bij mij moest er wat terug gestuurd worden. Was ook heel goed te doen en al snel een bevestiging dat het weer bij the stone binnen was

Ik kende de site niet. Dus dan is het altijd spannend hoe iets verloopt. Maar alles ging perfect! Top service en snel geleverd

Vriendelijk personeel

Het pakketje heb ik afgehaald in de winkel. Het personeel was erg vriendelijk, ze vroeg of ik de kleding in de winkel wilde passen. Het vinden van de kleding op de site ging snel en goed. Kon de goede maat vinden en zag gelijk waar de aanbiedingen stonden. Heel fijn allemaal.

Fijne winkel en webshop

Ik ben 62 maar ondanks mijn leeftijd koop ik graag bij De Stone, ik vind het een winkel waar voor iedere leeftijd wel iets te vinden is, zowel voor dames als voor heren. De prijzen zijn schappelijk personeel is altijd aardig. Ook de webshop vind ik fijn, ik bestel dan ook regelmatig iets online.

Prima berichtgeving over de bezorging, op tijd en netjes bezorgd>

Snelle en nette bezorging.

Ik ben erg tevreden over de efficiënte werking van de website en de soepele betaalmethoden die worden aangeboden. De kwaliteit van de kleding is ook uitstekend. Echter, ik ben minder tevreden over de verzendkosten bij thuisbezorging, vooral omdat veel andere aanbieders gratis verzending aanbieden bij een minimum bestelbedrag. Het voelt enigszins tegenstrijdig, vooral omdat de kleding vrij kostbaar is. Desondanks blijf ik graag klant vanwege de kwaliteit, maar ik hoop dat de verzendkosten in de toekomst wat aangepast kunnen worden. Bedankt voor jullie service en ik kijk uit naar mijn volgende aankoop!

Goede ervaring, bestellen gaat makkelijk.

Mooie site, makkelijk bestellingen te plaatsen mooie producten voor elke portemonnee. Handig dat je het in de winkel zelf op kan halen wanneer het jouw uitkomt! Top!

fijne service

een artikel besteld via de website. Snelle levering in winkel en enthousiaste medewerkers bij passen van artikel.

Snelle en goede levering.Broek paste perfect.

prima service

snelle hulp en keurig afgewerkt; vriendelijk behandel in de winkel

Leuk, fijn, goed

Nooit geen probleem met bestellen, ophalen of evt. retourneren.

Snelle levering werd prima op de hoogte gehouden. Mooie blouse die netjes verpakt zat.

Mooie winkel en betaalbaar!

This Oke!

Lagosweg 19