Tijdige levering

Online ruim aanbod, meer dan in de winkel. Levering zoals beloofd.

Snel geleverd in winkel.

Klantvriendelijk, ook bij retourneren.

outfit perfect, bezorging zwaar onder de maat

De kleuren van de outfit zijn precies zoals ze er op de afbeelding uit zien. De bezorging ben ik niet over te spreken. Het pakketje is in de tuin onder een boom gegooid, in het zicht maar iedereen het zo had kunnen pakken

aardig personeel, deskundig advies

Vriendelijk en hulpvaardig. Ook als je op moment winkelbezoek niets kunt vinden.

Niet fijn.

Mijn pakket is zoek, Dhl zegt afgeleverd in een brievenbus , op ons adres is geen brievenbus het is een winkel waar we van 9uur tot 18uur aanwezig waren. En nu kunnen jullie niks meer doen voor mij wordt er gezegd. Ik ben al bij verschillende nummers 65 in de buurt wezen vragen of het bij hun bezorgd is. Ben erg teleurgesteld en hoop als nog dat jullie mij kunnen helpen met een nieuw pakket of mijn geld terug.

Retouren niet betaald

Ik heb inmiddels een week geleden de kleding retour gezonden maar nog steeds het aankoopbedrag niet retour op mijn rekening

Betrouwbare site, snelle levering.

Leuk geholpen, aardige meiden Leuke kleding

Slechte service voor klanten zonder e-mail

Mijn moeder wilde 2 broeken bestellen in haar maat, maar dat kan alleen als je een e-mail adres hebt. Zij is heeft geen computer of e-mail. Ze wilde de broeken al laten zitten door dit gedoe. Nu ben ik zelf klant bij jullie dus kon ze de broeken op mijn account bestellen. Dit is én niet zakelijk én zeker niet klantvriendelijk. Als iemand mij vraagt waar ik iets heb gekocht, zal ik zeggen bij The Stone, maar zonder e-mail adres/account kan je niets bestellen! Willen jullie handel verkopen of handel kwijtraken. Eigenlijk ben ik heel verdrietig dat het mijn moeder zo lastig werd gemaakt, terwijl zij een goede klant is bij The Stone!

Ik zou gebeld worden voor afhalen maar nog niets gehoord? Vr gr ef v schie

Keuze genoeg

Fijne winkel, bijna al het personeel super aardig, er zijn vaak aanbiedingen ,

Product was al beschadigd

Ik had een blouse besteld. En daar miste al een knoopje op. Met het passen vloog de andere knoop er ook af. Dus de kwaliteit viel me erg tegen. En heb het product retour gestuurd. Wat de levering betreft ben ik heel tevreden

Goede service en fijn en goed personeel geven goed advies

Fijne winkel, leuk personeel en top kleding

Maat niet aanwezig, er wordt voor je besteld en je kunt het bij je winkel naar keuze ophalen. Echt top!

Online besteld, goed geïnformeerd over de voortgang. Helaas ook 1 retour, ook dit was makkelijk en ook daarover geïnformeerd.

super

geweldige service, bestelling altijd netjes op tijd binnen

Goede service,goed advies

Je wordt er goed geholpen,personeel is betrokken.

Goed georganiseerd

Kleding netjes verpakt

Geweldige service geen klagen

Winkel en website heel goed met veel keus

Zowel in de winkel als in de webshop vele trendy merken met voor ieder wat wils. Ik slaag hier altijd!

Alles bestens, gerne wieder

Top!!!

jullie pme legend kleding is gewoon toppie

Ik kom graag in de winkel maar ook online shoppen bij jullie....ben zeer tevreden

Alleen geen bevestiging van bestelling gekregen

Lagosweg 19

2622 CZ Delft