Ik ben heel tevreden

Snelle levering, superblij met mijn nieuwe winterjas!

Heel tevreden

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden.

Behulpzaam en vriendelijk

Er hingen geen Airforce jassen in de winkel dus ik vroeg ernaar en zei dat ik een model had gezien, toen heeft ze nog in een doos gekeken of de jas er was maar dat was niet. Airforce doet niet met de 20 % korting mee dus daar baalde ik wel van en ik zei van 10% verjaardagskorting en dat mocht wel. Uiteindelijk de bestelling in de winkel geplaatst met de 10 % korting en minus een fashioncheque en een tevreden klant.

Tevreden van mijn aankoop.

Mooie jas van PME besteld met 20 percent korting. levering naar Belgie duurde ietsje langer. Dagje of vijf vanaf de bestelling. Na mailtje naar klantenservice , snel antwoord gekregen dat het even druk was, maar dat het snel verzonden ging worden. Alles mooi verpakt aangekomen met klein geschenkje bij, mini deo. Dus zeer tevreden . Zou 5 sterren geven als levering sneller is. Maar ga hier nog kopen;

Vertraagde bezorging

Zondag bestelling geplaatst; bezorging zou binnen 1 tot 3 werkdagen plaatsvinden. Specifiek aangegeven om het in een winkel te laten bezorgen zodat ik geen risico zou lopen door niet thuis te zijn. Op donderdag mail ontvangen dat de bezorging was vertraagd... gemaild dat ik i.v.m. vakantie uiterlijk vrijdag wilde ontvangen. Eind van de dag mail gehad dat de bestelling vrijdag na 15.00 uur in de winkel aanwezig zou zijn. Helaas om 17.00 uur bleek dit niet het geval. Jammer zonder nieuwe top op vakantie :(

Fijne medewerkers

Jammer dat er geen info mail wordt verstuurd dat de bestelling in de winkel is. Je wordt wel vriendelijk geholpen als je belt. Leuke winkel met volop keus en div merken, daardoor voor een ieder wat wils.

Slechte klantenservice en onvriendelijk personeel

Ergens in de afgelopen weken heb ik een blouse gekocht bij The Stone in Leidschendam. Eenmaal thuis aangekomen zie ik tot mijn grootste verbazing dat er lelijke blauwe vlekken op de roze blouse zitten. Ik ga terug naar de winkel, om te laten zien hoe de blouse eruit ziet en ik word schandalig geholpen. De medewerker zegt dat het niet anders kan dan dat het mijn eigen schuld is en dat ik haar veel kan vertellen, maar dat het er in de praktijk anders aan toe is gegaan. Ik word voor m’n gevoel uitgemaakt voor leugenaar. Ik mail meteen de klantenservice, maar ook vanuit daar hoef ik weinig te verwachten. Ze raden aan om het op te lossen met de regiomanager van de winkel, degene met wie ik er niet uitgekomen ben. Ik ben zeer teleurgesteld in de klantenservice en de klantvriendelijkheid van the Stone.

Meestal goed

Prima levering netjes bezorgd in de winkel waar ik lekker kon passen

Slecht

Veel later geleverd dan aangegeven, voor de zoveelste keer. Dat er vertraging is geven ze ook pas aan nadat de uiterste leverdatum al 2 dagen verstreken is, joh was ik zelf inmiddels al achter.

Prima winkel

Makkelijk bestellen en snelle levering. Fijn dat het in de winkel afgehaald kan worden

Duidelijk

Het is duidelijk en overzichtelijk. Goede service

Slecht

Late levering, niet op de hoogte gehouden van de te late levering en tevens een product ontvangen waar een gat in zat.

Bestelling opgehaald in winkel. Snelle en goede afhandeling

Trui besteld… binnen een week opgehaald in de winkel. Snel en correct afgehandeld. Tevreden erover, ga ik vaker doen!

Duurt te lang voor het word Verzonden

Verder alles prima zijn hele fijne broeken.

Zeer slecht

Door jullie totaal andere producten bezorgd. Kan gebeuren, iedereen maakt fouten. Maar dan zeer onvriendelijk behandeld aan de telefoon. Moet het zelf nogmaals bestellen. Dus twee maal geld uitgeven. Of wachten tot alles door jullie goedgekeurd is en dan wachten om mijn spullen. Wacht nu al 10 dagen en nog steeds geen spullen ontvangen. Zeer slecht.

Alles verliep soepel

Ik kon mijn bestelling snel ophalen in de shop

Snel geleverd, makkelijk te bestellen

Vriendelijke personeel

Goed geholpen met uitkiezen

Geweldige service en levering

ik heb nog steeds niks gehoord.

ik heb bijna 2 weken geleden een truitje besteld in de winkel. maar nog steeds niks gehoort.

Formidabel

Goede en snelle service online

Gebruiksvriendelijke webshop! Kledij werd netjes verpakt geleverd. Jammer dat 1 van de aankopen beschadigd is.

Ik ben heel blij met het kledingaanbod in de winkel (zowel Voorburg als Nootdorp) maar bovenal met de vriendelijke en eerlijke medewerksters! Ze denken goed mee en zeggen het gewoon als iets niet mooi valt. Dat maakt dat ik op hun oordeel vertrouw.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft