Zin staat er onder

Prima ervaring koopt altijd mijn broeken precies altijd goed

Vlotte en nette verzending!

Top winkel

personeel is vriendelijk en behulpzaam. Webschop vind ik soms wel lang duren voor de bestelling komt en soms niet gunstig als ik het ga afhalen in de winkel om na 15u te komen ,Verder mooie merken dus prima keus

Alles prima geregeld

Zowel in de winkel als online bestellen.

Heel fijn

Ze hebben veel merken bij 1 bedrijf. Goede service een snelle verzending

Super goed !

Echte aanrader, ga ik zeker vakker doen en gebruik van deze mogelijkheid maken.

Fijne winkel aardige verkoopsters en prima collectie zowel voor mannen en vrouwen

Pakje is altijd keurig op de datum

Goed advies en vriendelijk personeel.

Shoppen bij de stone voelt ontspannen, goede adviezen en bij een nabestelling een vlotte duidelijke uitleg hoe dat wordt geregeld.

Een vlotte en correcte levering

Ik had wat problemen met het inleveren van een waardecheque. Met contact via WhatsApp heel goed en snel opgelost. Super service!

Prima, retour duurt te lang

Prima geregeld. Duurt een paar dagen voordat het wordt verzonden, maar dat is wat mij betreft geen probleem. Retour duurt wel lang. Pakket is al bijna een week geleden bezorgd, maar ik heb nog niks gehoord van the stone en ook mijn geld nog niet ontvangen

Goed geholpen

Behulpzaam

Vriendelijke medewerkster, veel moeite gedaan voor korting

Goed en geleverd

Redelijk goed

Had oorbellen besteld en een mooi armbandje Het armbandje heb ik gehouden de oorbellen was toch niet echt mijn ding Vorige week teruggestuurd maar nog geen terugbetaling ontvangen of mailtje

snelle en verzorgde levering

de levering was heel snel, en alles was goed verzorgd. Ook de terugzendbon was volledig klaar. bedankt voor de goede service.

Slecht

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

helemaal top

top

Na wat vragen te hebben gesteld bij de klantenservice, ben ik zeer tevreden over!

Slecht

Nog steeds niets binnen wat via winkel besteld is 10 dagen geleden.baal er erg van

Goede hulp en meedenkend!

Via de klantenservice enorm goed geholpen! Daarnaast prachtige artikelen van verschillende merken.

Fijne service en hulp.

Lagosweg 19