Helaas mijn geld nog niet retour

Ik heb een gilet dat ik in de webshop had gekocht en retour heb gebracht in filiaal 7 in Amersfoort Helaas wacht ik nog steeds op mijn geld… niet netjes

Een top service

Heel tevreden

Mijn pakket is ?

Ik heb een bestelling gedaan alleen is deze niet thuis geleverd en wel zo aan gevraagd? Waar deze dan wel is?

Heel prettig

Van binnenkomst tot afhandeling heel attent

Duidelijke info omtrent bestelling en levering ook oké

Goede service & betrokken personeel

Ik shop eigenlijk altijd via de website van The Stone. Af en toe kom ik in de winkel in Zaltbommel. Er is eigenlijk altijd wel iets te vinden in het assortiment waar ik weer blij van word :) De website vind ik duidelijk en overzichtelijk. Het personeel in Zaltbommel lijkt ook echt plezier in hun werk te hebben en het zijn super leuke meiden. Het bestellen en retourneren verloopt foutloos. Dat maak ik bij andere online winkels regelmatig anders mee. Ik vind het wel jammer dat het soms lang duurt voordat de bestelling er is en de retour is verwerkt. Maar is voor mij absoluut geen drempel om niet meer te bestellen.

Vriendelijk personeel en goede service

Mijn online bestelling was snel in de winkel op te halen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb mijn bestelling in de winkel gepast. Alles was goed, maar was dit niet zo dan dan had ik het gelijk gratis kunnen retourneren in de winkel. Prima service.

Bestelling verliep prima

Bestelling is goed verlopen

Snelle levering en leuk product, blij mee! :)

Zowel als online als in de winkel in de winkel in Sterrenburg in Dordrecht. Slaag ik altijd goed.

Super klantvriendelijk in het filiaal Leidsche Rijn

Verkoopmedewerkster in Leidsche Rijn heeft de bestelling geplaatst omdat ze daar niet mijn maat hadden. Echt heel klantvriendelijk zijn ze daar. Maak je niet vaak meer mee

In Voorburg zijn de verkoopsters fantastisch. Vriendelijk en ze helpen je graag.

In Voorburg is the Stone fijn en prettig. Ik had een flinke aankoop gedaan van 280 euro. Bij het ophalen van een pakket, zag ik dat er in het weekend 20% korting was. Ik heb de 20% korting met terug werkende kracht gekregen. De verkoopsters zijn in de winkel vriendelijk en pushen je niet om het te kopen. Blijven relaxed en denken met je mee. Als het niet staat, dan zeggen ze dit ook. Heel fijn want ik kom voor advies. Dit in tegenstelling tot de Stone in de Mall of the Netherlands. Daar kom ik nooit meer! Daar roddelen ze over klanten, over personeel en geven ze geen eerlijke verkoopadviezen. Alles is; 'Leuk, staat je zo goed'! Vreselijk. Eén grote roddelbende!

Prima geholpen Besteld wat er niet was snelle levering

Is fijn winkelen, omdat het in je woonplaats is.

Medewerkster is Klantvriendelijk en denk met je mee. Erg geduldig en geeft kledingtips. Prijs/ kwaliteit wat aan de dure kant.

Beetje schandalig verpakt

De bezorger had het gewoon buiten op de auto gegooit terwijl we door hebben gegeven bij de buren dat vond ik schandalig en 1 letter op de trui was een stukje uit

Top service en kwaliteit is buitengewoon goed

Spijkerrok geisha.

Snel bezorgd Ben tevreden .

Goed geregeld alles naar wens

Goed geen commentaar

Vriendelijk personeel en ze doen goed hun best om je te helpen.

Fijne webwinkel

Ik werd goed geïnformeerd over mijn bestelling en alles is volgens afspraak geleverd.

Prima en vlot

Alles prima ervaren. Online Alleen in de winkel leuker gezelliger en vriendelijke mensen dat mis je dan wel...

Fijne webshop

Ik bestel regelmatig kleding voor mijn man bij The Stone en dat bevalt me prima.

Stijl en kleuren spreken mij aan.

Altijd leuke kleding . Je k7nt altijd ruilen. Goede service bij internet bestellen

Fijn en goed advies

Hele plezierige winkel met vriendelijk en kundig personeel.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft