Uitstekende

Ik heb een joggingbroek besteld Mooi en sterk kwaliteit Jammer genoeg was het net niet wat ik zochte Ik heb het terug gestuurd. Klantenservice is een 10 Ik ga zeker in de toekomst bestellen

Stone top.. DHL slecht

Had dit jurkje in nieuwe stone Delft via hun besteld service prima daar fijne werknemers . Maar ik vind DHL niks … was vrij zou het pakket krijgen tot 3 uur krijgen .. krijg ik geleverd op me app .. niet dus …. Balen volgende dag op de ap bij Primera kon ik het halen …. Dus geen DHL voor mij na de zoveelste niet thuis brengen .. PTT beter . Groet lidy

Altijd vlotte en correcte levering. Kleding is altijd keurig netjes in orde.

duurt lang

zeker tien dagen onder weg

Bestelling snel binnen

Bestelling snel en compleet binnen. Retour ook snel verwerkt.

Makkelijk besteld, snel een afhaal bericht.

Goed geregeld

Klantenservice makkelijk te bereiken. Had een dubbele bestelling geplaatst maar alles werd snel en keurig afgehandeld

Surves perfect

Goede service snelle levering perfect

Mijn broek is gaan pillen na 1 keer (apart!) te hebben gewassen.

Mijn broek is gaan pillen na 1 keer (apart!) te hebben gewassen. Toen ik contact zocht met de klantenservice kreeg ik te horen dat ze hier niets aan doen en dat dit niet onder de garantie valt.. een broek voor €44,49 van het merk Only mag zeker niet na 1 keer wassen al pillen! Zeer slecht dat ze hier niets mee doen. Ik koop hier dan ook zeker niets meer.

Topwonkel.

Uitgebreid assortiment van mijn favoriete merk: PME. Heel vriendelijk personeel.

top kleding..top service!

mooie pme jeans besteld .. prima kwaliteit & prijs.. volgende dag al in huis.. wat wil je nog meer?!!

Leuke kleding en aardig en behulpzaam personeel.

Je bestelt en gelijk krijg je bericht dat er aan de bestelling gewerkt wordt., nog geen dag later krijg je al bericht dat de bestelling bezorgd wordt. Top

Overzichtelijk en fijne service.

Mooi aanbod aan artikelen. Duidelijke site en goede service.

Top en snel

Top quality

goede ervaring

snelle verzending, goede communicatie, product naar verwachting

Bijzonder vriendelijk personeel. Altijd in voor een praatje en een persoonlijk woord. Ook fijn dat je online kunt bestellen en het af kunt halen in de winkel. Ook dat is prima en snel geregeld.

Snel gekocht snel binnen voldoet aan verwachting

Ik ben zeer tevreden met hoe alle communicatie verloopt !!

Als je wat bestelt wordt het altijd op tijd geleverd. En door de medewerkers wordt je zeer vriendelijk en allert geholpen. Als je een vraag stelt krijg je een zeer correct antwoord. Ik kom graag in de winkel. hier in Vlaardingen.

Super snel verzonden.

Ga vooral zo door met de verkoop en de goede afhandeling.

Mijn ervaring met Stone zijn altijd super!

Of ik nu via de webshop bestel of in een winkel kom het is gewoon altijd goed.

Perfecte en snelle levering

Het artikel werd snel en keurig geleverd. Moest helaas retourneren, maar ook dat gaat heel soepel. Wacht nu alleen nog op de terugbetaling.

Een superfijne winkel om te shoppen!

Bij the Stone verkopen ze meerdere merken, voor jong en oud. Door de expertise van mode, wordt iedereen geholpen aan een geweldige outfit. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk.

Kan echt beter

Het duurde een week voor ik mijn bestelling in huis had En kreeg niet de beloofde track en trace

Lagosweg 19

2622 CZ Delft