topwinkel

Goede kwaliteit kleding, prijs is wel wat duurder, maar dat is het wel waard. Klantenservice in de winkel is hoog. Ze laten je rustig kijken en als je wat vraagt helpen ze goed, desnoods bestellen ze het via internet voor je. Ik ben zeer tevreden.

SUPER KlANTVRIENDELIJK

Ik wilde heel graag een paar laarzen de dames in Capelle belde voor mij naar Krimoen daar werden ze voor mij apart gezet(was uitverkoop),dus geweldige service.Ook de dames in Krimoen waren zeer behulpzaam daardoor heb ik daar nog 2 items gekocht. De laarzen zijn inmiddels binnen maar helaas in Capelle terug moeten brengen want ze waren te klein,wederom zeer vriendelijk geholpen en het bedrag werd gelijk teruggestort op mijn rekening. Top service

Snelle en correcte service

Via internet bestelde item snel op kunnen halen in de winkel.

Goede levering

Alles netjes geleverd

Fijne winkel met goede service.

Een fijne winkel waar ik lekker rustig kan rond kijken. en mocht ik advies nodig hebben dan zijn ze er voor je.

snel gevonden op tijd geleverd

kwaliteits actuele betaalbare kleding keuzen , prettig winkelen .

Vriendelijk geholpen met mijn bestelling

Zeer goede service

Er was sale maar niet de juiste maat. De verkoopster ging toen met andere filialen bellen en ook daar hadden ze niet merr de juiste maat. Toen kon ze het nog online bestellen en mocht ik het in de winkel ophalen

Topp!

(Online) grote kleding keus met leuke merken. Aardige en behulpzame mensen in filiaal Zoetermeer. Meerdere keren wat besteld en goed bevallen.

Levering duurt te lang

Levering van jurk duurde te lang. Klantenservice reageerde wel super snel op mijn mails en kwamen de beloftes na. Hebben zelfs nog contact opgenomen met DHL wanneer mijn bestelling werd bezorgd.

Kan niet beter

Snelle levering, mooi colbertje

Mooie pasvorm en kleur colbert. Blij met de aankoop

Prima verzorgd

Betrouwbaar, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, goed verpakt, prima verzorgd.

geweldig geholpen1

Hele prettige verkoopsters!

Tot nu toe alles vlot geregeld

Nog niet veel ervaring met thestone

Overzichtelijk.

Overzichtelijk. Netjes bezorgd. Fijn om in dichtstbijzijnde filiaal je online bestelling “ eventueel “ retour te brengen.

Prima website, prima service, goed aanbod

Fijne winkel

Mooie kleding, fijne medewerkers

Heel erg fijn!!!!!

Fijne en prettige service. Top

Prima in orde

Top en snel geregeld

Ben zeer tevreden. Goede en zeer snelle ievering

leuke dingen gescoord

fijn online geshopt en opgehaald in fysieke winkel. Prima

Duidelijk en makkelijk

Website was helder en duidelijk. Het mail verkeer was ook duidelijk. Bij het ophalen in de winkel ging ook heel soepel.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft