Snelle service, vriendelijke mensen in winkel in Oegstgeest. Retourneren in winkel is eenvoudig! Alleen jammer dat ze niet n blouse die ik wilde vanuit Krimpen maar oegstgeest mochten laten komen...

Goed geregeld

Ik keek waar mijn blazer nog op voorraad was. En hem laten levering bij een stones in mijn buurt. Toen die daar aangenomen was kreeg ik een telefoontje dat ik hem op kon komen halen. Dus helemaal super.

Juiste artikel! Goede verpakking en snel geleverd!

Klantvriendelijk

Oke webshop

Leuk assortiment en prettige site. Ik zou graag ook willen filteren op materiaal.

Helemaal prima

Pakketje kwam zoals vermeld stond bij het aankopen ervan.

Mijn schoenen waren vlug binnen

Fijne manier van shoppen

Het is fijn om meteen iets op maat te bestellen vanuit huis in avonduren

Prima, volgens afspraak

Ruime keuze in kleding. Netjes en snel geleverd. De site is mooi en overzichtelijk. Ook mooie Sales aanbiedingen

Fijne webshop met snelle levering

Fijne webshop met snelle levering

Super en snelle levering

Het gaat altijd goed ook bij ruilen

Ik ben reuze tevreden en bestel dus regelmatig

Leuke winkel goed personeel mooie kleding

Zelfs geen halve ster waard. Wat een slechte service.

Ik ben anders nooit van het slecht beoordelen van een winkel, maar van deze (klanten)service sta ik echt te kijken. Ik heb deze maand een setje kleding gekocht bij The Stone. Gewassen volgens voorschrift en apart van andere kleding, maar de kleding is erg dof geworden. Contact met The Stone gezocht, puntje bij paaltje de garantie reikt niet verder dan de deur. Voor mij geldt, dat ik nooit weer een aankoop zal doen bij deze winkel.

geweldig

hele leuke winkel

Goede webshop.

Een prima webshop. Alles is makkelijk te bestellen en het wordt keurig netjes afgeleverd. Ik koop hier al regelmatig.

Leuke kleding.

Snelle levering in winkel in de buurt. Leuke kleding.

Leuke zaak en klantvriendelijk personeel

Vorige week binnengelopen. Het viel me op dat de winkel een uitgebreid assortiment aan kleding heeft van verschillende merken. Zowel voor dames als voor heren is er wat leuks te vinden. Ik werd goed geholpen en er werden alternatieven geboden voor wat ik zocht. Een prima ervaring!

Snelle levering en product zoals omschreven

Altijd super.

Mijn bestellingen bij the stone zijn altijd super verlopen. Juiste en snelle levering

Altijd goed geholpen

Vriendelijk en je word altijd goed geholpen

Keurige op tijd Zeer mooie kleding

Foute adresgegevens doorgegeven a koerier

huisnummer werd foutief doorgegeven aan transportbedrijf waardoor pakje eerst niet kon geleverd worden. Nadien is het alsnog geleverd omdat bij Bpost mijn gegevens bekend waren. Was het een andere koeriersdienst geweest was het pakketje teruggestuurd naar afzender en had ik het niet ontvangen. Huisnummer was correct doorgegeven 127 maar werd 217 vermeld.

Mooie kleding

Binnen week kleding binnen. Mooie kwaliteit en pasvorm

Lagosweg 19

2622 CZ Delft