Snel en goed verpakt ontvangen

Makkelijk bestellen en in de winkel in het centrum opgehaald met de mogelijkheid het daar te passen

Prima kwaliteit en heel snel geleverd.

2 mooie truien besteld en snel geleverd. Pasvorm en maar prima na raadplegen van jullie eigen maattabel.

vriendelijke behandeling, meedenken! Top personeel

volgens mij is de eerste zin al duidelijk...Goede medewerkers,, winkel altijd op orde en ze zijn allemaal vriendelijk.Kom er met plezier

Iets online gekocht. Opgehaald in de winkel en gelijk gepast. Blouse was te groot. Ze hebben een kleinere maat voor mij besteld. Was ingewikkeld maar de dames waren ontzettend vriendelijk.

tevreden

geheel volgens afspraak

Perfect.

Werd heel klantvriendelijk geholpen.

Great

Super fijne winkel goede keuze en goede kleding

Netjes geholpen in de winkel(emiclaer) T-shirt besteld en snel geleverd. Top

Vlotte en snelle service. Heel snelle levering. Mooie juwelen.

Vriendelijk

De medewerkers zijn vriendelijk en zij geven goede adviezen. Een gezellig winkel!

Op zich goed

Maar krijg mijn e-mail maar niet juist ingesteld Krijg geen mails

Leuk geholpen

Altijd leuk geholpen, aardige meiden en leuke kleding merken.

Prettig geregeld in de winkel.

Verkoopster heeft bij andere winkels in de omgeving en de internetshop gekeken voor een andere maat, zodat ik zou kunnen vergelijken. Ging allemaal vlot. Bedankt.

Eindelijk geweldige kleding voor maatje KLEINER

Ik ben groot en heb maat 34, genoeg keuze voor deze kleine maat kleren die ook nog past, de mouwen zijn lang genoeg en de scjouders zitten peefect....

leuke kleding en goede service

Leuke kleding en goede service als er iets niet meer is in de winkel kan ik het bestellen in de winkel en word het kosteloos naar de winkel gebracht om op te halen.....minpuntje heb maat 42 maar de wat grotere maten zijn er vaak niet

goede service

Vriendelijk personeel, leuk assortiment

Het bedrag wat ik nog tegoed van een retourneringen is nog niet terug gestort

Dus tot nu toe is het nog niet goed.

Klantvriendelijk en goede service.

Die broek was niet goed

Mij man heeft een broek gehaald die broek is twee dagen aan gedaan maar die stof was niet goed eigenlijk moet me geld terug en niet een andere broek ik hoop dat deze ook niet zo is

Prima ervaring

Mooie sneaker, goed verpakt en een snelle levering met goede informatie

Snelle verzending

Het pakketje is snel verzonden.

Prima winkel met prettig personeel.

Prettige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima levering ….

Goede overzichtelijke site. Per mail op de hoogte gehouden van mijn levering

Lagosweg 19

2622 CZ Delft